MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Subscribe to this list

| Select titles to:
33 million people in the room : how to create, influence, and run a successful business with social networking / Juliette Powell. Edition: 3rd print.Publisher: Upper Saddle River : FT Press, 2009. Other title: Thirty three people in the room.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Antisocial media : jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji / Siva Vaidhyanathan ; przełożyły Weronika Mincer i Katarzyna Sosnowska. Edition: Wydanie I.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2018. Other title: Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji.Availability: Copies available for loan: [M-110647] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. Publisher: Warszawa : Difin, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Blog w perspektywie genologii multimedialnej / Marta Więckiewicz. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Grzegorz Mazurek. Publisher: Kraków : Oficyna a Wolters Kluwer Polska, 2008. Availability: Copies available for loan: [M-096272] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
Place hold
Blogi w procesie komunikacji marketingowej / Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska. Publisher: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Blogobojni czyli O nowych mediach w Kościele / Mateusz Pietrzak. Publisher: Kraków : eSPe, 2017. Other title: O nowych mediach w Kościele.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Business and media at the dawn of the 21st century : Polish and Slovenian experiences / edited by Katarzyna Pokorna-Ignatowicz and Marta Majorek. Publisher: Harlow, England [i pozostałe] : Pearson, copyright 2017. Availability: Copies available for loan: [M-110407] (4).
  Copies available for reference: [CZ 316.325] (1).
Place hold
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz, [Joanna Stopyra, Dominik Kaznowski]. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. Online Access: Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Ćwierkający Donald Trump : czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? : od analizy dyskursu po badania okulograficzne / Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera i inni. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ NOWOŚCI 316.77] (1). Place hold
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. Publisher: Kraków : Biały Kruk, 2017. Availability: Copies available for reference: [CZ 327.56/.57] (1). Place hold
Czy można żyć bez Facebooka? : rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym / Malwina Popiołek. Edition: Wydanie I.Publisher: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © copyright 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Dyplomacja publiczna wobec wyzwań współczesnego świata / redakcja naukowa Marta Miedzińska, Aleksandra Kusztykiewicz ; Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. Uniwersytet Warszawski. Publisher: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for loan: [M-107168] (1).
  Copies available for reference: [CZ 327] (1).
Place hold
E-m@il marketing : 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci / Piotr Krupa, Maciej Ossowski. Publisher: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2013. Other title: E-mail marketing.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
E-marketing w akcji : czyli Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji : praca zbiorowa / pod red. Konrada Pankiewicza. Publisher: Gliwice : Helion, cop. 2008. Other title: Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
E-wangeliści : ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu / Tomasz Cisek, Paweł Nowacki. Publisher: Gliwice : Helion, cop. 2012. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Edukacja humanistyczna w kontekście technicyzacji w XXI wieku : w poszukiwaniu pedagogicznej równowagi / redakcja naukowa Tadeusz Graca, Dorota Łażewska ; Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. Publisher: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, 2017. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 37] (1). Place hold
Era Facebooka : wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami / Clara Shih ; [tł. Maksymilian Gutowski]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. Other title: Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Get bold : using social media to create a new type of social business / Sandy Carter. Edition: 2nd print. 2011.Publisher: Upple Saddle River [etc.] : IBM Press, cop. 2012. Other title: Using social media to create a new type of social business.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more / Jon Reed. Publisher: Harlow [etc.] : Financial Times Prentice Hall, an imprint of Pearson Education, 2011. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk. Publisher: Gliwice : HELION, 2012. Other title: Gry_ali__cja*.Online Access: Okładka Availability: Copies available for loan: [M-109331] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
  Checked out (2).
Place hold
Imperium Google / Lars Reppesgaard ; [przekł. z jęz. niem. Paulina Sadurska]. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Jak Cię widzą, tak Cię piszą : sztuka autopromocji w mediach społecznościowych / Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick ; [tłumaczenie: Maksymilian Gutowski]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych / Tomasz Reich. Publisher: Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; [tłumaczenie: Bartosz Sałbut]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. Other title: How to make money with social media.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Język a media : zjawiska komunikacyjne we współczesnych mediach / pod redakcją naukową Bogusława Skowronka, Ewy Horyń i Agnieszki Waleckiej-Rynduch. Publisher: Kraków : Collegium Columbinum, 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 659.3] (1). Place hold
Knowledge, economy, society : global and regional challenges of the 21st century economy / ed. by Paweł Lula, Bogusz Mikuła, Andrzej Jaki ; Cracow University of Economics. Faculty of Management, Foundation of the Cracow University of Economics. Publisher: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2013. Availability: Copies available for reference: [CZ 339] (1). Place hold
Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek ; [projekt okładki i stron tytułowych Sepielak]. Publisher: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2015. Availability: Copies available for loan: [M-096647] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Komunikacja w mediach społecznościowych / Wojciech Gustowski. Edition: Wyd. 2.Publisher: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, cop. 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
 <<  <  1  2  3    >>
Log in to create new lists.

Powered by Koha