Logo Krakowskiej Akademii

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

This list contains 135 titles

33 million people in the room : how to create, influence, and run a successful business with social networking / Juliette Powell. by
  • Powell, Juliette, (1976- )
  • Pearson [pbl]
Edition: 3rd print.
Publication details: Upper Saddle River : FT Press, 2009
Other title:
  • Thirty three people in the room
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Adepci dziennikarstwa o dziennikarstwie : młode dziennikarstwo. 3 / pod redakcją Małgorzaty Bożek, Roberta Słabczyńskiego. by
  • Bożek, Małgorzata (dziennikarstwo) [Redaktor]
  • Słabczyński, Robert (filologia polska) [Redaktor]
  • Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish, English Summary language: English, Polish
Publication details: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020
Other title:
  • Młode dziennikarstwo.
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 050+070.
Antisocial media : jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji / Siva Vaidhyanathan ; przełożyły Weronika Mincer i Katarzyna Sosnowska. by
  • Vaidhyanathan, Siva [Autor]
  • Mincer, Weronika, (1986- ) [Tłumacz]
  • Sosnowska, Katarzyna (tłumaczka) [Tłumacz]
  • Grupa Wydawnicza Foksal [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2018
Other title:
  • Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji
Availability:
Items available for loan: (2)M-110646, ... Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej / pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej. by
  • Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Redaktor]
  • Sobocińska, Magdalena [Redaktor]
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020
Availability:
Items available for loan: (3)M-119234, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138. Checked out (1)M-119237.
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. by
  • Miotk, Anna [Autor]
  • Difin [Wydawca]
Edition: Wydanie pierwsze.
Publication details: Warszawa : Difin, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.
Bezpieczeństwo Europy Środkowo-Wschodniej : perspektywa narodowa i międzynarodowa / redakcja naukowa Wiesław Śmiałek, Łukasz Kominek, Olivér Balogh. by
  • Śmiałek, Wiesław [Redaktor]
  • Kominek, Łukasz [Redaktor]
  • Balogh, Olivér [Redaktor]
  • Wydawnictwo FNCE [Wydawca]
Language: Polish, English Summary language: English, Polish
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2022
Availability:
Items available for reference: (1)M-118978.
Bezpieczeństwo funkcjonowania w cyberprzestrzeni jednostki, organizacji, państwa / Sylwia Wojciechowska-Filipek, Zbigniew Ciekanowski. by
  • Wojciechowska-Filipek, Sylwia [Autor]
  • Ciekanowski, Zbigniew [Autor]
  • CeDeWu [Wydawca]
Edition: Wydanie II.
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2019
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Biblioteka naukowa w świecie cyfrowym i analogowym : konferencja naukowa 13-14 września 2022 roku Kielce (Ameliówka) / Organizator: Politechnika Świętokrzyska. Biblioteka Główna ; Komitet organizcyjny: Mariusz Karbownik, Danuta Kapinos, Magdalena Waszkowska. by
  • Konferencja naukowa pt. "Biblioteka naukowa w świecie cyfrowym i analogowym" (2022 ; Kielce / Ameliówka)
  • Karbownik, Mariusz [Redaktor]
  • Kapinos, Danuta [Redaktor]
  • Waszkowska, Magdalena [Redaktor]
  • Politechnika Świętokrzyska (Kielce). Biblioteka Główna [Instytucja sprawcza]
  • Politechnika Świętokrzyska (Kielce). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kielce : [Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej], 2022
Other title:
  • Konferencja naukowa 13-14 września 2022 roku Kielce (Ameliówka)
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-119457.
Blog w perspektywie genologii multimedialnej / Marta Więckiewicz. by
  • Więckiewicz-Archacka, Marta
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Oblicza MediówLanguage: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Grzegorz Mazurek. by
  • Mazurek, Grzegorz
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Publication details: Kraków : Oficyna a Wolters Kluwer Polska, 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-096272. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Blogi w procesie komunikacji marketingowej / Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- )
  • Kaczorowska-Spychalska, Dominika
  • Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [pbl]
Series: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publication details: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Blogobojni czyli O nowych mediach w Kościele / Mateusz Pietrzak. by
  • Pietrzak, Mateusz
  • Wydawnictwo eSPe [pbl]
Publication details: Kraków : eSPe, 2017
Other title:
  • O nowych mediach w Kościele
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Business and media at the dawn of the 21st century : Polish and Slovenian experiences / edited by Katarzyna Pokorna-Ignatowicz and Marta Majorek. by
  • Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna [Redaktor]
  • Majorek, Marta [Redaktor]
  • Pearson [Wydawca]
Publication details: Harlow, England [i pozostałe] : Pearson, copyright 2017
Availability:
Items available for loan: (4)M-110407, ... Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Civic engagement and social media : political participation beyond protest / edited by Julie Uldam and Anne Vestergaard. by
  • Uldam, Julie, (1977- ) [Red.]
  • Vestergaard, Anne, (1972- ) [Red.]
  • Palgrave Macmillan (2001-2015) [pbl]
Publication details: Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)M-118937.
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz, [Joanna Stopyra, Dominik Kaznowski]. by
  • Stawarz, Barbara
  • Stopyra-Fiedorowicz, Joanna
  • Kaznowski, Dominik
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Series: E-marketing
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-112453.
Ćwierkający Donald Trump : czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? : od analizy dyskursu po badania okulograficzne / Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera i inni. by
  • Gackowski, Tomasz [Autor]
  • Brylska, Karolina [Autor]
  • Patera, Mateusz [Autor]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Cyberplemiona : analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej / Paweł Matuszewki. by
  • Matuszewski, Paweł [Autor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright © 2018
Availability:
Items available for loan: (1)M-118768. Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. by
  • Łuczuk, Piotr, (1987- )
  • Biały Kruk [pbl]
Publication details: Kraków : Biały Kruk, 2017
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 327.56/.57.
Człowiek w relacji do... : rozważania o człowieku jako istocie relacyjnej / redakcja Grzegorz Wąchol. by
  • Wąchol, Grzegorz [Redaktor]
  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (Kraków). Wydawnictwo Naukowe [Wydawca]
Publication details: Kraków : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wydawnictwo Naukowe, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)M-116393.
Człowiek w świecie rzeczywistym i wirtualnym : nowy wymiar zagrożeń w świecie realnym i wirtualnym / pod red. Anny Andrzejewskiej, Józefa Bednarka, Sylwii Ćmiel. by
  • Andrzejewska, Anna (pedagogika) [Red.]
  • Bednarek, Józef [Red.]
  • Ćmiel, Sylwia [Red.]
  • Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi (Józefów). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, cop. 2013
Other title:
  • Nowy wymiar zagrożeń w świecie realnym i wirtualnym
Availability:
Items available for reference: (1)M-107891.
Czy można żyć bez Facebooka? : rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym / Malwina Popiołek. by
  • Popiołek, Malwina [Autor]
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © copyright 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. by
  • Chaffey, Dave, (1963- )
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
  • Dadan Translations
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : PWN, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Dyplomacja publiczna wobec wyzwań współczesnego świata / redakcja naukowa Marta Miedzińska, Aleksandra Kusztykiewicz ; Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. Uniwersytet Warszawski. by
  • Miedzińska, Marta [Red.]
  • Kusztykiewicz-Fedurek, Aleksandra [Red.]
  • Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-107168. Items available for reference: (1)CZ 327.
E-m@il marketing : 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci / Piotr Krupa, Maciej Ossowski. by
  • Krupa, Piotr (marketing)
  • Ossowski, Maciej (marketing)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2013
Other title:
  • E-mail marketing
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. by
  • Królewski, Jarosław [Redaktor]
  • Sala, Paweł [Redaktor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie II- 3 dodruk.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing w akcji : czyli Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji : praca zbiorowa / pod red. Konrada Pankiewicza. by
  • Pankiewicz, Konrad [Red.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2008
Other title:
  • Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-wangeliści : ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu / Tomasz Cisek, Paweł Nowacki. by
  • Cisek, Tomasz
  • Nowacki, Paweł, (1956- )
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2012
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Edukacja humanistyczna w kontekście technicyzacji w XXI wieku : w poszukiwaniu pedagogicznej równowagi / redakcja naukowa Tadeusz Graca, Dorota Łażewska ; Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. by
  • Graca, Tadeusz, (19..-2020) [Red.]
  • Łażewska, Dorota (filozofia) [Red.]
  • Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi (Józefów). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, 2017
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 37.
Era Facebooka : wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami / Clara Shih ; [tł. Maksymilian Gutowski]. by
  • Shih, Clara Chung-wai
  • Gutowski, Maksymilian [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012
Other title:
  • Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Film, telewizja i sztuki wizualne w dobie nowych mediów / pod red. Marioli Marczak. by
  • Marczak, Mariola, (1964- ) [Red.]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
 <<  <  1  2  3  ...  5    >>
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny