Normal view MARC view ISBD view
Title: Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej / pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej.
Publisher: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020.
Description: 314, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
ISBN: 9788376958385.
Title notes: Bibliografia przy rozdziałach.
Dla prowadzących badania naukowe, dla zarządzających przedsiębiorstwami oraz studiujących zagadnienia dotyczące badań marketingowych.
Streszczenie w języku angielskim.
Subject(s): Badania marketingowe
Nowa gospodarka
Alt Author: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
Sobocińska, Magdalena
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo
List(s) this item appears in: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ NOWOŚCI 339.138 (Browse shelf (CZ NOWOŚCI 339.138)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej
Książka Magazyn M-119237 Checked out 31/10/2023
Książka Magazyn M-119234 Available
Książka Magazyn M-119236 Available
Książka Magazyn M-119235 Available

Powered by Koha