Logo Krakowskiej Akademii

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

This list contains 135 titles

33 million people in the room : how to create, influence, and run a successful business with social networking / Juliette Powell. by
  • Powell, Juliette, (1976- )
  • Pearson [pbl]
Edition: 3rd print.
Publication details: Upper Saddle River : FT Press, 2009
Other title:
  • Thirty three people in the room
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Adepci dziennikarstwa o dziennikarstwie : młode dziennikarstwo. 3 / pod redakcją Małgorzaty Bożek, Roberta Słabczyńskiego. by
  • Bożek, Małgorzata (dziennikarstwo) [Redaktor]
  • Słabczyński, Robert (filologia polska) [Redaktor]
  • Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish, English Summary language: English, Polish
Publication details: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020
Other title:
  • Młode dziennikarstwo.
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 050+070.
Antisocial media : jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji / Siva Vaidhyanathan ; przełożyły Weronika Mincer i Katarzyna Sosnowska. by
  • Vaidhyanathan, Siva [Autor]
  • Mincer, Weronika, (1986- ) [Tłumacz]
  • Sosnowska, Katarzyna (tłumaczka) [Tłumacz]
  • Grupa Wydawnicza Foksal [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2018
Other title:
  • Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji
Availability:
Items available for loan: (2)M-110646, ... Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Badania marketingowe w gospodarce cyfrowej / pod redakcją naukową Krystyny Mazurek-Łopacińskiej i Magdaleny Sobocińskiej. by
  • Mazurek-Łopacińska, Krystyna, (1951- ) [Redaktor]
  • Sobocińska, Magdalena [Redaktor]
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020
Availability:
Items available for loan: (3)M-119234, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138. Checked out (1)M-119237.
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. by
  • Miotk, Anna [Autor]
  • Difin [Wydawca]
Edition: Wydanie pierwsze.
Publication details: Warszawa : Difin, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.
Bezpieczeństwo Europy Środkowo-Wschodniej : perspektywa narodowa i międzynarodowa / redakcja naukowa Wiesław Śmiałek, Łukasz Kominek, Olivér Balogh. by
  • Śmiałek, Wiesław [Redaktor]
  • Kominek, Łukasz [Redaktor]
  • Balogh, Olivér [Redaktor]
  • Wydawnictwo FNCE [Wydawca]
Language: Polish, English Summary language: English, Polish
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2022
Availability:
Items available for reference: (1)M-118978.
Bezpieczeństwo funkcjonowania w cyberprzestrzeni jednostki, organizacji, państwa / Sylwia Wojciechowska-Filipek, Zbigniew Ciekanowski. by
  • Wojciechowska-Filipek, Sylwia [Autor]
  • Ciekanowski, Zbigniew [Autor]
  • CeDeWu [Wydawca]
Edition: Wydanie II.
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2019
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Biblioteka naukowa w świecie cyfrowym i analogowym : konferencja naukowa 13-14 września 2022 roku Kielce (Ameliówka) / Organizator: Politechnika Świętokrzyska. Biblioteka Główna ; Komitet organizcyjny: Mariusz Karbownik, Danuta Kapinos, Magdalena Waszkowska. by
  • Konferencja naukowa pt. "Biblioteka naukowa w świecie cyfrowym i analogowym" (2022 ; Kielce / Ameliówka)
  • Karbownik, Mariusz [Redaktor]
  • Kapinos, Danuta [Redaktor]
  • Waszkowska, Magdalena [Redaktor]
  • Politechnika Świętokrzyska (Kielce). Biblioteka Główna [Instytucja sprawcza]
  • Politechnika Świętokrzyska (Kielce). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kielce : [Wydawnictwo Politechniki Świętokrzyskiej], 2022
Other title:
  • Konferencja naukowa 13-14 września 2022 roku Kielce (Ameliówka)
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-119457.
Blog w perspektywie genologii multimedialnej / Marta Więckiewicz. by
  • Więckiewicz-Archacka, Marta
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Oblicza MediówLanguage: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Grzegorz Mazurek. by
  • Mazurek, Grzegorz
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Publication details: Kraków : Oficyna a Wolters Kluwer Polska, 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-096272. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Blogi w procesie komunikacji marketingowej / Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- )
  • Kaczorowska-Spychalska, Dominika
  • Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [pbl]
Series: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Publication details: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Blogobojni czyli O nowych mediach w Kościele / Mateusz Pietrzak. by
  • Pietrzak, Mateusz
  • Wydawnictwo eSPe [pbl]
Publication details: Kraków : eSPe, 2017
Other title:
  • O nowych mediach w Kościele
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Business and media at the dawn of the 21st century : Polish and Slovenian experiences / edited by Katarzyna Pokorna-Ignatowicz and Marta Majorek. by
  • Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna [Redaktor]
  • Majorek, Marta [Redaktor]
  • Pearson [Wydawca]
Publication details: Harlow, England [i pozostałe] : Pearson, copyright 2017
Availability:
Items available for loan: (4)M-110407, ... Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Civic engagement and social media : political participation beyond protest / edited by Julie Uldam and Anne Vestergaard. by
  • Uldam, Julie, (1977- ) [Red.]
  • Vestergaard, Anne, (1972- ) [Red.]
  • Palgrave Macmillan (2001-2015) [pbl]
Publication details: Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)M-118937.
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz, [Joanna Stopyra, Dominik Kaznowski]. by
  • Stawarz, Barbara
  • Stopyra-Fiedorowicz, Joanna
  • Kaznowski, Dominik
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Series: E-marketing
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-112453.
Ćwierkający Donald Trump : czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? : od analizy dyskursu po badania okulograficzne / Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera i inni. by
  • Gackowski, Tomasz [Autor]
  • Brylska, Karolina [Autor]
  • Patera, Mateusz [Autor]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Cyberplemiona : analiza zachowań użytkowników Facebooka w trakcie kampanii parlamentarnej / Paweł Matuszewki. by
  • Matuszewski, Paweł [Autor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright © 2018
Availability:
Items available for loan: (1)M-118768. Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. by
  • Łuczuk, Piotr, (1987- )
  • Biały Kruk [pbl]
Publication details: Kraków : Biały Kruk, 2017
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 327.56/.57.
Człowiek w relacji do... : rozważania o człowieku jako istocie relacyjnej / redakcja Grzegorz Wąchol. by
  • Wąchol, Grzegorz [Redaktor]
  • Uniwersytet Papieski Jana Pawła II (Kraków). Wydawnictwo Naukowe [Wydawca]
Publication details: Kraków : Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie Wydawnictwo Naukowe, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)M-116393.
Człowiek w świecie rzeczywistym i wirtualnym : nowy wymiar zagrożeń w świecie realnym i wirtualnym / pod red. Anny Andrzejewskiej, Józefa Bednarka, Sylwii Ćmiel. by
  • Andrzejewska, Anna (pedagogika) [Red.]
  • Bednarek, Józef [Red.]
  • Ćmiel, Sylwia [Red.]
  • Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi (Józefów). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, cop. 2013
Other title:
  • Nowy wymiar zagrożeń w świecie realnym i wirtualnym
Availability:
Items available for reference: (1)M-107891.
Czy można żyć bez Facebooka? : rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym / Malwina Popiołek. by
  • Popiołek, Malwina [Autor]
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © copyright 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. by
  • Chaffey, Dave, (1963- )
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
  • Dadan Translations
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : PWN, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Dyplomacja publiczna wobec wyzwań współczesnego świata / redakcja naukowa Marta Miedzińska, Aleksandra Kusztykiewicz ; Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. Uniwersytet Warszawski. by
  • Miedzińska, Marta [Red.]
  • Kusztykiewicz-Fedurek, Aleksandra [Red.]
  • Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-107168. Items available for reference: (1)CZ 327.
E-m@il marketing : 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci / Piotr Krupa, Maciej Ossowski. by
  • Krupa, Piotr (marketing)
  • Ossowski, Maciej (marketing)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2013
Other title:
  • E-mail marketing
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. by
  • Królewski, Jarosław [Redaktor]
  • Sala, Paweł [Redaktor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie II- 3 dodruk.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing w akcji : czyli Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji : praca zbiorowa / pod red. Konrada Pankiewicza. by
  • Pankiewicz, Konrad [Red.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2008
Other title:
  • Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-wangeliści : ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu / Tomasz Cisek, Paweł Nowacki. by
  • Cisek, Tomasz
  • Nowacki, Paweł, (1956- )
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2012
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Edukacja humanistyczna w kontekście technicyzacji w XXI wieku : w poszukiwaniu pedagogicznej równowagi / redakcja naukowa Tadeusz Graca, Dorota Łażewska ; Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. by
  • Graca, Tadeusz, (19..-2020) [Red.]
  • Łażewska, Dorota (filozofia) [Red.]
  • Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi (Józefów). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, 2017
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 37.
Era Facebooka : wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami / Clara Shih ; [tł. Maksymilian Gutowski]. by
  • Shih, Clara Chung-wai
  • Gutowski, Maksymilian [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012
Other title:
  • Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Film, telewizja i sztuki wizualne w dobie nowych mediów / pod red. Marioli Marczak. by
  • Marczak, Mariola, (1964- ) [Red.]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Firma 2.0 : sukces dzięki nowym narzędziom internetowym / Andrew McAfee ; [tł. Rentier-Lang Cezary Welsyng]. by
  • McAfee, Andrew
  • Welsyng, Cezary [Tł.]
  • Rentier-Lang Tłumaczenia, Szkolenia Cezary Welsyng
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011
Other title:
  • Enterprise 2.0
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Get bold : using social media to create a new type of social business / Sandy Carter. by
  • Carter, Sandy, (1963- )
  • Pearson [pbl]
Edition: 2nd print. 2011.
Publication details: Upple Saddle River [etc.] : IBM Press, cop. 2012
Other title:
  • Using social media to create a new type of social business
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more / Jon Reed. by
  • Reed, Jon, (1971- )
  • Pearson Education [pbl]
Publication details: Harlow [etc.] : Financial Times Prentice Hall, an imprint of Pearson Education, 2011
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami / Chris Brogan ; [tł. Weronika Łabaj]. by
  • Brogan, Chris
  • Łabaj, Weronika [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2012
Other title:
  • Google+ for business : how google's social network changes everything
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk. by
  • Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : HELION, 2012
Other title:
  • Gry_ali__cja*
Online access:
Availability:
Items available for loan: (6)M-116538, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Imperium Google / Lars Reppesgaard ; [przekł. z jęz. niem. Paulina Sadurska]. by
  • Reppesgaard, Lars, (1969- )
  • Sadurska, Paulina [Tł.]
  • Wydawnictwo BC.edu [pbl]
Language: Polish Original language: German
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Jak Cię widzą, tak Cię piszą : sztuka autopromocji w mediach społecznościowych / Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick ; [tłumaczenie: Maksymilian Gutowski]. by
  • Kawasaki, Guy, (1954- ) [Autor]
  • Fitzpatrick, Peg [Autor]
  • Gutowski, Maksymilian [Tłumacz]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych / Tomasz Reich. by
  • Reich, Tomasz
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli [pbl]
Publication details: Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. by
  • Turner, Jamie, (1961- ) [Autor]
  • Shah, Reshma, (1964- ) [Autor]
  • Sałbut, Bartosz [Tłumacz]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2015
Other title:
  • How to make money with social media
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Język a media : zjawiska komunikacyjne we współczesnych mediach / pod redakcją naukową Bogusława Skowronka, Ewy Horyń i Agnieszki Waleckiej-Rynduch. by
  • Skowronek, Bogusław [Red.]
  • Horyń, Ewa [Red.]
  • Walecka-Rynduch, Agnieszka [Red.]
  • Collegium Columbinum [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kraków : Collegium Columbinum, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Knowledge, economy, society : global and regional challenges of the 21st century economy / ed. by Paweł Lula, Bogusz Mikuła, Andrzej Jaki ; Cracow University of Economics. Faculty of Management, Foundation of the Cracow University of Economics. by
  • Lula, Paweł, (1966- ) [Red.]
  • Mikuła, Bogusz, (1966- ) [Red.]
  • Jaki, Andrzej [Red.]
  • Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego (Kraków) [pbl]
Publication details: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
Kobiety w sferze publicznej : perspektywy interdyscyplinarne problemu / redakcja naukowa Magdalena Pataj. by
  • Pataj, Magdalena [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2017
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 305.
Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek ; [projekt okładki i stron tytułowych Sepielak]. by
  • Majorek, Marta
  • Sepielak, Paweł [Il.]
  • Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas" [pbl]
Publication details: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2015
Availability:
Items available for loan: (2)M-096647, ... Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Komunikacja społeczna a wyzwania współczesności / redakcja naukowa Dorota Majka-Rostek. by
  • Majka-Rostek, Dorota [Redaktor]
  • Difin [Wydawca]
Series: Engram
Edition: Wydanie pierwsze.
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Difin, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)M-112160.
Komunikacja w mediach społecznościowych / Wojciech Gustowski. by
  • Gustowski, Wojciech
  • Novae Res-Wydawnictwo Innowacyjne [pbl]
Edition: Wyd. 2.
Publication details: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, cop. 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Komunikacja wizerunkowa : e-public relations / Tymon Smektała. by
  • Smektała, Tymon, (1977- )
  • Wydawnictwo Astrum [pbl]
Series: Kreatywność
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2015]
Availability:
Items available for loan: (2)M-105922, ... Items available for reference: (1)CZ 659.
Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych : język, edukacja, semiotyka : monografia / redakcja naukowa Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek. by
  • Filiciak, Mirosław, (1976- ) [Redaktor]
  • Ptaszek, Grzegorz [Redaktor]
  • Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne [Wydawca]
Series: Popkultura i Media
Edition: Wydanie pierwsze.
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009
Availability:
Items available for loan: (1)M-052521. Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Kreowanie przestrzeni społecznej w cyfrowym świecie : wpływ mediów na rzeczywistość polityczną oraz funkcjonowanie ruchów społecznych i religijnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej / red. nauk. Michał Łyszczarz, Stefan M. Marcinkiewicz, Marek Sokołowski. by
  • Łyszczarz, Michał [Red.]
  • Marcinkiewicz, Stefan M, (1979- ) [Red.]
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja SieciLanguage: Polish, English Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych / Małgorzata Laskowska. by
  • Laskowska, Małgorzata (religia) [Autor]
  • Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2018
Availability:
Items available for loan: (3)M-116926, ... Items available for reference: (1)CZ 050+070.
Kultura, edukacja, technologia kształcenia : konteksty nowomedialne / redakcja naukowa Wojciech Skrzydlewski. by
  • Skrzydlewski, Wojciech, (1942- ) [Red.]
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe [pbl]
Series: Technologia Kształcenia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 23Language: Polish Summary language: English
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2017
Availability:
Items available for loan: (4)M-114069, ... Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Lean social media : szczupłe zarządzanie marką w mediach społecznościowych / Agnieszka Grzechynka. by
  • Grzechynka, Agnieszka [Autor]
  • Akademia "Ignatianum" (Kraków) [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum, 2021
Other title:
  • Szczupłe zarządzanie marką w mediach społecznościowych
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin. by
  • Cymanow-Sosin, Klaudia [Autor]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.
Lubię to! : potęga marketingu szeptanego na Facebooku / Dave Kerpen ; [tł. Marcin Machnik]. by
  • Kerpen, Dave
  • Machnik, Marcin [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013
Other title:
  • Likeable social media
  • Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Marketing internetowy : nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki / Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki. by
  • Kępiński, Łukasz
  • Kordowski, Marcin
  • Sałkowski, Damian
  • Sztubecki, Kamil
  • Wydawnictwo Poltext [pbl]
Series: Twoja Firma Widoczna w Internecie
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie / Armando Travaglini, Simone Puorto, Vito D'Amico ; tłumaczenie Zbigniew Łucki. by
  • Travaglini, Armando
  • Łucki, Zbigniew, (1938- ) [Tł.]
  • Puorto, Simone
  • D'Amico, Vito
  • CeDeWu [pbl]
Language: Polish Original language: Italian
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2017
Other title:
  • Digital marketing turistico
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 338.48.
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. by
  • Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
  • Muza SA [pbl]
Publication details: Warszawa : Muza, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Media - dziennikarze - odbiorcy : wybrane zagadnienia z problematyki mediów społecznościowych / Dominika Agata Myślak, Martyna Małgorzata Siudak. by
  • Myślak, Dominika Agata [Autor]
  • Siudak, Martyna Małgorzata, (1990- ) [Autor]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2017
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Media and journalism in the digital era / edited by Katarzyna Konarska and Adam Szynol. by
  • Konarska, Katarzyna [Red.]
  • Szynol, Adam [Red.]
  • Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo [pbl]
Series: Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 3711
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2016
Other title:
  • Media & journalism in the digital era
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 050+070.
Media i społeczeństwo : nowe strategie komunikacyjne / red. nauk. Marek Sokołowski. by
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Media społecznościowe bez ściemy : jak kreować markę / Jason Falls, Erik Deckers ; [tł. Izabela Szybilska-Fiedorowicz]. by
  • Falls, Jason
  • Deckers, Erik
  • Szybilska, Izabela [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013
Other title:
  • No bullshit social media
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-086717. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym : perspektywa indywidualnych użytkowników / Małgorzata Bartosik-Purgat. by
  • Bartosik-Purgat, Małgorzata
  • Difin [pbl]
Publication details: Warszawa : Difin, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Media społecznościowe w postępowaniu karnym / redakcja naukowa Paweł Waszkiewicz ; autorzy: Katarzyna Bayer [i 21 pozostałych]. by
  • Waszkiewicz, Paweł [Redaktor]
  • Bayer-Ryśkiewicz, Katarzyna [Autor]
  • Polska Akademia Nauk. Instytut Nauk Prawnych. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo INP PAN, 2022
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 343.
Media w duszpasterstwie / red. nauk. Monika Przybysz, Tomasz Wielebski. by
  • Przybysz, Monika, (1978- ) [Red.]
  • Wielebski, Tomasz, (1964- ) [Red.]
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego (Warszawa). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, 2014
Other title:
  • Media in pastoral work
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Media w erze cyfrowej : wyzwania i zagrożenia / redakcja naukowa Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Monika Nowikowska, Krzysztof Wąsowski ; autorzy Otylia Bieniek, Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Maciej Ciesielski, Piotr Dela, Mirosław Karpiuk, Karol Kościński, Monika Nowikowska, Filip Radoniewicz, Jacek Sobczak, Izabela Stańczuk. by
  • Chałubińska-Jentkiewicz, Katarzyna [Autor, Redaktor]
  • Nowikowska, Monika [Autor, Redaktor]
  • Wąsowski, Krzysztof Andrzej, (1973- ) [Redaktor]
  • Ciesielski, Maciej (socjologia) [Autor]
  • Dela, Piotr [Autor]
  • Karpiuk, Mirosław [Autor]
  • Kościński, Karol [Autor]
  • Radoniewicz, Filip, (1983- ) [Autor]
  • Sobczak, Jacek, (1946- ) [Autor]
  • Bieniek, Otylia [Autor]
  • Stańczuk, Izabela [Autor]
  • Wolters Kluwer Polska [Wydawca]
Series: Monografie - Wolters Kluwer Polska
Edition: Stan prawny na 1 lutego 2021 r.
Publication details: Warszawa : Wolters Kluwer, 2021
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Media w glottodydaktyce : obcokrajowcy w mediach : publikacja jubileuszowa z okazji piętnastolecia działalności Centrum Kultury i Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie / redakcja naukowa Iwona Anna Ndiaye, Maria Rółkowska ; Centrum Kultury i Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. by
  • Ndiaye, Iwona Anna, (1966- ) [Redaktor]
  • Rółkowska, Maria [Redaktor]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [Wydawca]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Centrum Kultury i Języka Polskiego dla Cudzoziemców [Instytucja sprawcza]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2020
Availability:
Items available for reference: (1)M-118908.
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit / red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut. by
  • Śliwińska, Krystyna, (1950- ) [Red.]
  • Pacut, Mirosław [Red.]
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011
Online access:
Availability:
Items available for loan: (2)M-090507, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Nie tylko internet : nowe media, przyroda i "technologie społeczne" a praktyki kulturowe / pod red. Janusza Muchy. by
  • Mucha, Janusz, (1949- ) [Red.]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kraków : Zakład Wydawniczy "NOMOS", 2010
Availability:
Items available for loan: (3)M-064887, ... Items available for reference: (1)M-107920.
Nowe media : wyzwania i ograniczenia / red. nauk. Tomasz Gackowski ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. by
  • Gackowski, Tomasz [Red.]
  • Uniwersytet Warszawski. Instytut Dziennikarstwa [pbl]
  • Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Series: Media Polskie ; t. 21Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Nowe media i wyzwania współczesności / red. nauk. Marek Sokołowski. by
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja SieciLanguage: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych / Damian Doleciński. by
  • Doleciński, Damian [Autor]
  • Wydawnictwo FNCE [Wydawca]
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2021
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-118261. Items available for reference: (1)CZ 37.091.
Nowe media, technologie i trendy w edukacji : w kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego / Monika Frania. by
  • Frania, Monika
  • Oficyna Wydawnicza Impuls [pbl]
Publication details: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
Availability:
Items available for loan: (1)M-113948. Items available for reference: (1)CZ 37.
Nowy rodzaj wojny : media społecznościowe jako broń / P. W. Singer i Emerson T. Brooking ; przekład Stefan Baranowski. by
  • Singer, Peter Warren, (1974- ) [Autor]
  • Baranowski, Stefan [Tłumacz]
  • Brooking, Emerson T [Autor]
  • Vis-à-vis/Etiuda [Wydawca]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Kraków : vis-à-vis Etiuda, 2019
Other title:
  • Media społecznościowe jako broń
  • Likewar : the weaponization of social media
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
O (nie)typowych uczniach i ich (nie)typowej edukacji = About (non) typical students and their (non)typical education / redakcja naukowa Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk ; Uniwersytet Zielonogórski. by
  • Janiszewska-Nieścioruk, Zdzisława [Redaktor]
  • Uniwersytet Zielonogórski [Instytucja sprawcza]
  • Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza [Wydawca]
Language: Polish, English Summary language: English
Publication details: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2023
Other title:
  • About (non) typical students and their (non)typical education
Availability:
Items available for reference: (1)M-120095.
Oblicza bezpieczeństwa : wyzwania i zagrożenia / redakcja Witold Mazurek, Anna Suchoń. by
  • Mazurek, Witold [Red.]
  • Suchoń, Anna [Red.]
  • Wydawnictwo Attyka (Kraków) [pbl]
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 351.74/.75.
Oblicza internetu : sieciowe dyskursy : (roz)poznawanie cyfrowego świata / redakcja naukowa Marek Sokołowski. by
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Redaktor]
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Elbląg). Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Elbląg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2014
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Oblicza patologii społecznych / red. nauk. Sylwester Bębas. by
  • Bębas, Sylwester, (1981- ) [Red.]
Publication details: Radom : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 364.6.
Obrazy w sieci : socjologia i antropologia ikonosfery Internetu / red. nauk.: Tomasz Ferenc, Krzysztof Olechnicki. by
  • Ferenc, Tomasz, (1973- ) [Red.]
  • Olechnicki, Krzysztof, (1969- ) [Red.]
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe [pbl]
  • Ogólnopolski Zjazd Socjologiczny (13 ; 2007 ; Zielona Góra)
Series: Seria Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Socjologicznego
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-094339. Items available for reference: (1)CZ 316.7.
Od naturalizacji do funkcjonalizacji : taktyki użytkowania serwisu Instagram / pod redakcją Miłosza Babeckiego, Szymona Żylińskiego. by
  • Babecki, Miłosz [Redaktor]
  • Żyliński, Szymon [Redaktor]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2018
Other title:
  • From naturalization to functionalization : the Instagram tactics of use
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej / Justyna Szumniak-Samolej. by
  • Szumniak-Samolej, Justyna
  • Wydawnictwo Poltext [pbl]
  • Szkoła Główna Handlowa (Warszawa) [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, cop.2013
Availability:
Items available for loan: (1)M-101104. Items available for reference: (1)CZ 658.
Patologia fonoholizmu : przyczyny, skutki i leczenie uzależnienia dzieci i młodzieży od telefonu komórkowego / Stanisław Kozak. by
  • Kozak, Stanisław
  • Difin [pbl]
Series: Engram
Publication details: Warszawa : Difin, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 613.81/.84.
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. by
  • Strózik, Wojciech [Autor]
  • MT Biznes [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : Mt Biznes, 2023
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych : diagnoza, metody, komunikacja / Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej. by
  • Bachnik, Katarzyna
  • Szumniak-Samolej, Justyna
  • Wydawnictwo Poltext [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2015
Availability:
Items available for loan: (2)M-101126, ... Items available for reference: (1)CZ 004.
Prawo a media społecznościowe / pod redakcją Ryszarda Markiewicza. by
  • Markiewicz, Ryszard, (1948- ) [Redaktor]
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [Wydawca]
Series: Porta Iuris ; t. 1
Edition: Wydanie I.
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 34.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych / Agnieszka Dejnaka. by
  • Dejnaka, Agnieszka
  • CeDeWu [pbl]
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 366.
Profilaktyka wobec wyzwań współczesności i przyszłości : praca zbiorowa ze studentami II roku kierunku pedagogika drugiego stopna Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu / redakcja Joanna Inglot-Kulas. by
  • Inglot-Kulas, Joanna [Redaktor]
  • Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza (Jarosław) [Instytucja sprawcza]
  • Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza (Jarosław). Wydawnictwo [Wydawca]
Publication details: Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2019
Availability:
Items available for reference: (1)M-113909.
Przechytrzyć social media : lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! / Evan Bailyn ; [tł. Marta Najman]. by
  • Bailyn, Evan
  • Najman, Marta [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013
Other title:
  • Outsmarting social media
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Przenikanie mediów : ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego / Maciej Mrozowski. by
  • Mrozowski, Maciej, (1949- ) [Autor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : PWN, 2020
Online access:
Availability:
Items available for loan: (3)M-116893, ... Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Psychologiczne konteksty Internetu / red. naukowa Barbara Szmigielska. by
  • Szmigielska, Barbara, (1953- ) [Red.]
  • Wydawnictwo WAM (Kraków) [pbl]
Publication details: Kraków : Wydawnictwo WAM, 2009
Online access:
Availability:
Items available for loan: (3)M-058931, ... Items available for reference: (1)CZ 159.9.
Real-time diplomacy : politics and power in the social media era / Philip Seib. by
  • Seib, Philip M, (1949- )
  • Palgrave Macmillan (2001-2015) [pbl]
Edition: Transferred to digital print. in 2013.
Publication details: New York : Palgrave Macmillan, dr. 2015
Other title:
  • Politics and power in the social media era
Availability:
Items available for reference: (1)M-118940.
Rewolucja social media / Michał Sadowski. by
  • Sadowski, Michał (informatyka)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Rozwój kompetencji informatycznych nauczycieli religii w archidiecezji warmińskiej / Adam Bielinowicz. by
  • Bielinowicz, Adam, (1972- ) [Autor]
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2020
Availability:
Items available for reference: (1)M-116397.
Sekrety Naszej Klasy : dowiedz się, jak odnawiać stare znajomości i nawiązywać nowe przyjaźnie, oraz poznaj najciekawsze sekrety Naszej Klasy / Piotr Adamczyk. by
  • Adamczyk, Piotr
  • Złote Myśli [pbl]
Publication details: Gliwice : Internetowe Wydawnictwo "Złote Myśli", 2008
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych / John Lovett ; [tł. Tomasz Walczak]. by
  • Lovett, John N
  • Walczak, Tomasz (tłumacz) [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012
Other title:
  • Social media metrics secrets
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Serwisy społecznościowe : budowa, administracja i moderacja / Paweł Frankowski, Arvind Juneja. by
  • Frankowski, Paweł (informatyka)
  • Juneja, Arvind
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, 2009
Availability:
Items available for loan: (1)M-089916. Items available for reference: (1)CZ 004.
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. by
  • Flores, Suzana E
  • Mojkowska, Katarzyna [Tł.]
  • Muza SA [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Muza, 2017
Other title:
  • Facehooked : how Facebook affects our emotions relationships, and lives
  • Sfejsowani : jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi
  • Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. by
  • Miotk, Anna
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, 2013
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Social boom! : how to master business social media to brand yourself, sell yourself, sell your product, dominate your industry market, save your butt, rake in the cash, and grind your competition into the dirt - by the global authority on sales, attitude, trust, and loyalty / Jeffrey Gitomer. by
  • Gitomer, Jeffrey H
  • Pearson [pbl]
Publication details: Upper Saddle River : FT Press, 2011
Other title:
  • How to master business social media to brand yourself, sell yourself, sell your product, dominate your industry market, save your butt, rake in the cash, and grind your competition into the dirt - by the global authority on sales, attitude, trust, and loyalty
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Social marketing : why should the devil have all the best tunes? / Gerard Hastings. by
  • Hastings, Gerard
Publication details: Oxford ; Burlington : Butterworth-Heinemann/Elsevier, cop. 2007
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Social media marketing : odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych / Liana "Li" Evans ; [tł. Bartosz Sałbut]. by
  • Evans, Liana
  • Sałbut, Bartosz [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2011
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Social media to ściema / B. J. Mendelson ; [tł. Marcin Machnik]. by
  • Mendelson, B. J, (1983- )
  • Machnik, Marcin [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress ExclusiveLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014
Other title:
  • Social media is bullshit
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Socialized! : w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową - biznes społecznościowy / Mark Fidelman. by
  • Fidelman, Mark
  • CeDeWu [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : CeDeWu.pl, 2014
Other title:
  • Socialized! - biznes społecznościowy
Availability:
Items available for loan: (2)M-105839, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Społecznościowy boom! : wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku / Feffrey Gitomer ; [tł. Sławomir Kupisz]. by
  • Gitomer, Jeffrey H
  • Kupisz, Sławomir [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Świeże podejście do e-mail marketingu / Paweł Sala. by
  • Sala, Paweł
Publication details: Kraków : Paweł Sala, 2011
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-080587. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Systemy informacyjne w zarządzaniu : księga jubileuszowa z okazji 70-lecia urodzin profesora Adama Nowickiego / pod red. Jerzego Korczaka, Iwony Chomiak-Orsy, Henryka Sroki. by
  • Sroka, Henryk, (1939-2015) [Red.]
  • Korczak, Jerzy, (1944- ) [Red.]
  • Chomiak, Iwona [Red.]
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish, English, German Summary language: English, Polish
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010
Availability:
Items available for loan: (2)M-114274, ... Items available for reference: (1)CZ 658.
Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela : nowe wyzwania edukacyjne / pod red. Jacka Migdałka i Anny Stolińskiej. by
  • Migdałek, Jacek, (1949- ) [Red.]
  • Stolińska, Anna [Red.]
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011
Availability:
Items available for reference: (1)M-118180.
The impact of the digital world on management and marketing / editors Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk. by
  • Mazurek, Grzegorz [Red.]
  • Tkaczyk, Jolanta [Red.]
  • Wydawnictwo Poltext [pbl]
  • Akademia Leona Koźmińskiego [pbl]
Publication details: Warsaw : Poltext : Kozminski University, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
The people vs. democracy : why our freedom is in danger and how to save it / Yascha Mounk. by
  • Mounk, Yascha, (1982- ) [Autor]
  • Harvard University Press [Wydawca]
Publication details: Cambridge : Harvard University Press, 2018
Other title:
  • People versus democracy
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 321.
Treść jest kluczowa : jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) / Ann Handley, C. C. Chapman ; [tł. Sławomir Kupisz]. by
  • Handley, Ann, (1963- )
  • Chapman, C. C, (1973- )
  • Kupisz, Sławomir [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress PowerLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Twitter : sukces komunikacji w 140 znakach : tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii / Eryk Mistewicz. by
  • Mistewicz, Eryk, (1967- )
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. by
  • Żukowski, Marcin [Autor]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Series: Onepress Exclusive
Edition: Wydanie II.
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright © 2018
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. by
  • Żukowski, Marcin
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2017
Other title:
  • Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu : studium teoretyczno-empiryczne / Llidia Bielinis. by
  • Bielinis, Lidia [Autor]
  • Oficyna Wydawnicza Impuls [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2022
Other title:
  • Learning in the digital spaces of the university : theoretical-empirical study
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 37.016.
Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. by
  • Daniłoś, Magdalena
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2016
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Walka informacyjna jako środek realizacji polityki zagranicznej Federacji Rosyjskiej : przykład trollingu w polskojęzycznej cyberprzestrzeni / Kamil Baraniuk. by
  • Baraniuk, Kamil [Autor]
  • Oficyna Wydawnicza "Arboretum" [Wydawca]
Publication details: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Arboretum, 2022
Dissertation note: Rozprawa doktorska. Uniwersytet Wrocławski, 2021 r.
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 355/359:623.
Web 2.0. : szanse i zagrożenia / Joanna Farysej, Natalia Dębowska (red. nauk.). by
  • Farysej, Joanna [Red.]
  • Dębowska, Natalia [Red.]
  • Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa (Poznań). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish, English
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Web analytics 2.0 : świadome rozwijanie witryn internetowych / Avinash Kaushik ; [tł. Mikołaj Szczepaniak]. by
  • Kaushik, Avinash
  • Szczepaniak, Mikołaj [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Wielka czwórka - fouŕ : ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak. by
  • Galloway, Scott, (1964- ) [Autor]
  • Kubiak, Jolanta [Tłumacz]
  • Dom Wydawniczy REBIS [Wydawca]
Edition: Wydanie I poprawione.
Language: Polish Original language: English
Publication details: Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019
Other title:
  • Fouŕ - wielka czwórka
Availability:
Items available for loan: (1)M-111253. Items available for reference: (1)CZ 004.
Wirtualna osobowość naszych czasów : mroczna strona e-osobowości / Elias Aboujaoude ; przekł. Robert Andruszko. by
  • Aboujaoude, Elias, (1971- )
  • Andruszko, Robert [Tł.]
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [pbl]
Series: Psychologia - Wydawnictwo Uniwersytetu JagiellońskiegoLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2012
Other title:
  • Virtually you : the dangerous powers of the e-personality
Availability:
Items available for loan: (1)M-106555. Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. by
  • Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015
Other title:
  • Kim jesteś w sieci?
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Wrzuć film! : Web video od pomysłu po realizację / Jennie Bourne, Dave Burstein ; tłumaczenie: Jacek Janusz. by
  • Bourne, Jennie, (1951- ) [Autor]
  • Burstein, Dave, (1951- ) [Autor]
  • Janusz, Jacek [Tłumaczenie]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2009
Other title:
  • Web video : making it great, getting it noticed
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Współczesne bezpieczeństwo ekonomiczne państwa : wybrane problemy / redakcja naukowa Katarzyna Śmiałek. by
  • Śmiałek, Katarzyna [Redakcja]
  • Wydawnictwo FNCE [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2023
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 327.56/.57.
Współczesne media : media multimodalne. T. 2, Multimodalność mediów elektronicznych / pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury. by
  • Hofman, Iwona, (1960- ) [Redaktor]
  • Kępa-Figura, Danuta, (1969- ) [Redaktor]
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo [Wydawca]
Publication details: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2018
Other title:
  • Media multimodalne
  • Multimodalność mediów elektronicznych
Availability:
Items available for loan: (2)M-116929, ... Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Współczesne oblicza komunikacji i informacji : problemy, badania, hipotezy / red. Ewa Głowacka, Małgorzata Kowalska, Przemysław Krysiński. by
  • Głowacka, Ewa, (1959- ) [Red.]
  • Kowalska-Chrzanowska, Małgorzata, (1974- ) [Red.]
  • Krysiński, Przemysław [Red.]
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
Other title:
  • Współczesne oblicz@ komunikacji i informacji
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja / pod redakcją Małgorzaty Boguni-Borowskiej. by
  • Bogunia-Borowska, Małgorzata [Redaktor]
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © copyright 2019
Online access:
Availability:
Items available for loan: (7)M-111712, ... Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Wybrane współczesne problemy edukacji ogólnokształcącej i artystycznej : w stronę kompetencji kluczowych / redakcja naukowa Ewa Kochanowska, Rafał Majzner. by
  • Kochanowska, Ewa (pedagogika) [Redaktor]
  • Majzner, Rafał, (1976- ) [Redaktor]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2022
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 37.016.
Wybrane zagadnienia oceny jakości systemu informacyjnego w sieci WWW / Adam Czerwiński, Marcin Krzesaj. by
  • Czerwiński, Adam, (1954- )
  • Krzesaj, Marcin
  • Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo [pbl]
Series: Studia i Monografie - Uniwersytet Opolski ; nr 501
Publication details: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Your digital afterlife : when Facebook, Flickr and Twitter are your estate, what's your legacy? / [Evan Carroll and John Romano ; foreword by Omar L. Gallaga]. by
  • Carroll, Evan
  • Romano, John
  • Gallaga, Omar L [Wstęp]
  • Pearson Education [pbl]
Series: Always Learning
Edition: 5th impr.
Publication details: Berkeley : New Riders - an imprint of Pearson Education, cop. 2011
Other title:
  • When Facebook, Flickr and Twitter are your estate, what's your legacy?
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
YouTube : wideo online a kultura uczestnictwa / Jean Burgess, Joshua Green ; przekł. Tomasz Płudowski. by
  • Burgess, Jean
  • Green, Joshua
  • Płudowski, Tomasz [Tł.]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Series: Media CyfroweLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011
Availability:
Items available for loan: (1)M-079232. Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami / Jan Kreft. by
  • Kreft, Jan
  • Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Zakamarki marki : rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki / Paweł Tkaczyk ; oprac. Ilona Prochera-Smykała. by
  • Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
  • Prochera-Smykała, Ilona [Oprac.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011
Online access:
Availability:
Items available for loan: (2)M-089180, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Zarys aksjologii internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci / Michał Piotr Pręgowski. by
  • Pręgowski, Michał Piotr
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Oblicza Mediów
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-112124.
Zarządzanie kapitałem społecznym w organizacji / redakcja naukowa Elżbieta Jędrych, Justyna Berniak-Woźny. by
  • Jędrych, Elżbieta (socjologia) [Redaktor]
  • Berniak-Woźny, Justyna [Redaktor]
  • Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa) [Wydawca]
Series: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w WarszawieLanguage: Polish, English
Publication details: Warszawa : Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2019
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-115460.
Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. by
  • Czaplicka, Monika [Autor]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, copyright © 2014
Availability:
Checked out (1)CZ 004.
Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę / Chris Brogan, Julien Smith ; [tł. Bartosz Sałbut]. by
  • Brogan, Chris
  • Smith, Julien
  • Sałbut, Bartosz [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress ExclusiveLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion, 2011
Other title:
  • Trust agents : using the Web to build influence, improve reputation, and earn trust
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-093833. Items available for reference: (1)CZ 004.
Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych / Darren Barefoot, Julie Szabo ; przeł. Joanna Andrusiewicz. by
  • Barefoot, Darren, (1974- )
  • Andrusiewicz, Joanna [Tł.]
  • Szabo, Julie, (1975- )
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011
Other title:
  • Friends with benefits : a social media marketing handbook
Availability:
Items available for loan: (1)M-090715. Items available for reference: (1)CZ 004.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny