MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE Subscribe to this list

| Select titles to:
33 million people in the room : how to create, influence, and run a successful business with social networking / Juliette Powell. Edition: 3rd print.Publisher: Upper Saddle River : FT Press, 2009. Other title: Thirty three people in the room.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Antisocial media : jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji / Siva Vaidhyanathan ; przełożyły Weronika Mincer i Katarzyna Sosnowska. Edition: Wydanie I.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2018. Other title: Jak Facebook oddala nas od siebie i zagraża demokracji.Availability: Copies available for loan: [M-110647] (1).
  Copies available for reference: [CZ 316.77] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. Publisher: Warszawa : Difin, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 659] (1). Place hold
Blog w perspektywie genologii multimedialnej / Marta Więckiewicz. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu / Grzegorz Mazurek. Publisher: Kraków : Oficyna a Wolters Kluwer Polska, 2008. Availability: Copies available for loan: [M-096272] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Blogi w procesie komunikacji marketingowej / Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska. Publisher: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Blogobojni czyli O nowych mediach w Kościele / Mateusz Pietrzak. Publisher: Kraków : eSPe, 2017. Other title: O nowych mediach w Kościele.Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Business and media at the dawn of the 21st century : Polish and Slovenian experiences / edited by Katarzyna Pokorna-Ignatowicz and Marta Majorek. Publisher: Harlow, England [i pozostałe] : Pearson, copyright 2017. Availability: Copies available for loan: [M-110407] (4).
  Copies available for reference: [CZ 316.325] (1).
Place hold
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz, [Joanna Stopyra, Dominik Kaznowski]. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. Online Access: Spis treści Availability: Copies available for hold on place: [M-112453] (1). Place hold
Ćwierkający Donald Trump : czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? : od analizy dyskursu po badania okulograficzne / Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera i inni. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. Publisher: Kraków : Biały Kruk, 2017. Availability: Copies available for reference: [CZ 327.56/.57] (1). Place hold
Czy można żyć bez Facebooka? : rola serwisów społecznościowych w sieciowym społeczeństwie informacyjnym / Malwina Popiołek. Edition: Wydanie I.Publisher: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © copyright 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Dyplomacja publiczna wobec wyzwań współczesnego świata / redakcja naukowa Marta Miedzińska, Aleksandra Kusztykiewicz ; Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych. Uniwersytet Warszawski. Publisher: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2017. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for loan: [M-107168] (1).
  Copies available for reference: [CZ 327] (1).
Place hold
E-m@il marketing : 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci / Piotr Krupa, Maciej Ossowski. Publisher: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2013. Other title: E-mail marketing.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / red. nauk. Jarosław Królewski, Paweł Sala. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
E-marketing w akcji : czyli Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji : praca zbiorowa / pod red. Konrada Pankiewicza. Publisher: Gliwice : Helion, cop. 2008. Other title: Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
E-wangeliści : ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu / Tomasz Cisek, Paweł Nowacki. Publisher: Gliwice : Helion, cop. 2012. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 658] (1). Place hold
Edukacja humanistyczna w kontekście technicyzacji w XXI wieku : w poszukiwaniu pedagogicznej równowagi / redakcja naukowa Tadeusz Graca, Dorota Łażewska ; Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. Publisher: Józefów : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi, 2017. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 37] (1). Place hold
Era Facebooka : wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami / Clara Shih ; [tł. Maksymilian Gutowski]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. Other title: Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Get bold : using social media to create a new type of social business / Sandy Carter. Edition: 2nd print. 2011.Publisher: Upple Saddle River [etc.] : IBM Press, cop. 2012. Other title: Using social media to create a new type of social business.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more / Jon Reed. Publisher: Harlow [etc.] : Financial Times Prentice Hall, an imprint of Pearson Education, 2011. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Grywalizacja : jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych / Paweł Tkaczyk. Publisher: Gliwice : HELION, 2012. Other title: Gry_ali__cja*.Online Access: Okładka Availability: Copies available for loan: [M-109331] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
  Checked out (2).
Place hold
Imperium Google / Lars Reppesgaard ; [przekł. z jęz. niem. Paulina Sadurska]. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Jak Cię widzą, tak Cię piszą : sztuka autopromocji w mediach społecznościowych / Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick ; [tłumaczenie: Maksymilian Gutowski]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych / Tomasz Reich. Publisher: Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; [tłumaczenie: Bartosz Sałbut]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. Other title: How to make money with social media.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Język a media : zjawiska komunikacyjne we współczesnych mediach / pod redakcją naukową Bogusława Skowronka, Ewy Horyń i Agnieszki Waleckiej-Rynduch. Publisher: Kraków : Collegium Columbinum, 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 659.3] (1). Place hold
Knowledge, economy, society : global and regional challenges of the 21st century economy / ed. by Paweł Lula, Bogusz Mikuła, Andrzej Jaki ; Cracow University of Economics. Faculty of Management, Foundation of the Cracow University of Economics. Publisher: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2013. Availability: Copies available for reference: [CZ 339] (1). Place hold
Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek ; [projekt okładki i stron tytułowych Sepielak]. Publisher: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2015. Availability: Copies available for loan: [M-096647] (2).
  Copies available for reference: [CZ 316.77] (1).
Place hold
Komunikacja w mediach społecznościowych / Wojciech Gustowski. Edition: Wyd. 2.Publisher: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, cop. 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Komunikacja wizerunkowa : e-public relations / Tymon Smektała. Publisher: Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2015]. Availability: Copies available for loan: [M-105922] (2).
  Copies available for reference: [CZ 659] (1).
Place hold
Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych / Małgorzata Laskowska. Publisher: Warszawa : Dom Wydawniczy ELIPSA, 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ 050+070] (1). Place hold
Lubię to! : potęga marketingu szeptanego na Facebooku / Dave Kerpen ; [tł. Marcin Machnik]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. Other title: Likeable social media | Potęga marketingu szeptanego na Facebooku.Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie / Armando Travaglini, Simone Puorto, Vito D'Amico ; tłumaczenie Zbigniew Łucki. Publisher: Warszawa : CeDeWu, 2017. Other title: Digital marketing turistico.Availability: Copies available for reference: [CZ 338.48] (1). Place hold
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. Publisher: Warszawa : Muza, 2010. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Media społecznościowe bez ściemy : jak kreować markę / Jason Falls, Erik Deckers ; [tł. Izabela Szybilska-Fiedorowicz]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. Other title: No bullshit social media.Online Access: Okładka Availability: Copies available for loan: [M-086717] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym : perspektywa indywidualnych użytkowników / Małgorzata Bartosik-Purgat. Publisher: Warszawa : Difin, 2016. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit / red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut. Publisher: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. Availability: Copies available for loan: [M-090538] (2).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych : diagnoza, metody, komunikacja / Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, cop. 2015. Availability: Copies available for loan: [M-101126] (2).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
Place hold
Przechytrzyć social media : lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych! / Evan Bailyn ; [tł. Marta Najman]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013. Other title: Outsmarting social media.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Rewolucja social media / Michał Sadowski. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych / John Lovett ; [tł. Tomasz Walczak]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. Other title: Social media metrics secrets.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Serwisy społecznościowe : budowa, administracja i moderacja / Paweł Frankowski, Arvind Juneja. Publisher: Gliwice : Helion, 2009. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. Publisher: Warszawa : Muza, 2017. Other title: Facehooked : how Facebook affects our emotions relationships, and lives | Sfejsowani : jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi | Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi.Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, 2013. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Social boom! : how to master business social media to brand yourself, sell yourself, sell your product, dominate your industry market, save your butt, rake in the cash, and grind your competition into the dirt - by the global authority on sales, attitude, trust, and loyalty / Jeffrey Gitomer. Publisher: Upper Saddle River : FT Press, 2011. Other title: How to master business social media to brand yourself, sell yourself, sell your product, dominate your industry market, save your butt, rake in the cash, and grind your competition into the dirt - by the global authority on sales, attitude, trust, and loyalty.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Social marketing : why should the devil have all the best tunes? / Gerard Hastings. Publisher: Oxford ; Burlington : Butterworth-Heinemann/Elsevier, cop. 2007. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Social media marketing : odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych / Liana "Li" Evans ; [tł. Bartosz Sałbut]. Publisher: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2011. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Social media to ściema / B. J. Mendelson ; [tł. Marcin Machnik]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2014. Other title: Social media is bullshit.Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Socialized! : w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową - biznes społecznościowy / Mark Fidelman. Publisher: Warszawa : CeDeWu.pl, 2014. Other title: Socialized! - biznes społecznościowy.Availability: Copies available for loan: [M-105866] (2).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Społecznościowy boom! : wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku / Feffrey Gitomer ; [tł. Sławomir Kupisz]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Świeże podejście do e-mail marketingu / Paweł Sala. Publisher: Kraków : Paweł Sala, 2011. Online Access: Okładka Availability: Copies available for loan: [M-080587] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
The impact of the digital world on management and marketing / editors Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk. Publisher: Warsaw : Poltext : Kozminski University, 2016. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
The people vs. democracy : why our freedom is in danger and how to save it / Yascha Mounk. Publisher: Cambridge : Harvard University Press, 2018. Other title: People versus democracy.Availability: Copies available for reference: [CZ 321] (1). Place hold
Treść jest kluczowa : jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) / Ann Handley, C. C. Chapman ; [tł. Sławomir Kupisz]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Twitter : sukces komunikacji w 140 znakach : tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii / Eryk Mistewicz. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. Edition: Wydanie II.Publisher: Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright © 2018. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2017. Other title: Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Video marketing : nie tylko na you tube / Magdalena Daniłoś. Publisher: Gliwice : Helion, cop. 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Web 2.0. : szanse i zagrożenia / Joanna Farysej, Natalia Dębowska (red. nauk.). Publisher: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Wielka czwórka - fouŕ : ukryte DNA : Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; przełożyła Jolanta Kubiak. Edition: Wydanie I poprawione.Publisher: Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2019. Other title: Fouŕ - wielka czwórka.Availability: Copies available for loan: [M-111253] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
Place hold
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. Other title: Kim jesteś w sieci?.Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Wybrane zagadnienia oceny jakości systemu informacyjnego w sieci WWW / Adam Czerwiński, Marcin Krzesaj. Publisher: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Your digital afterlife : when Facebook, Flickr and Twitter are your estate, what's your legacy? / [Evan Carroll and John Romano ; foreword by Omar L. Gallaga]. Edition: 5th impr.Publisher: Berkeley : New Riders - an imprint of Pearson Education, cop. 2011. Other title: When Facebook, Flickr and Twitter are your estate, what's your legacy?.Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami / Jan Kreft. Publisher: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Zakamarki marki : rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki / Paweł Tkaczyk ; oprac. Ilona Prochera-Smykała. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for loan: [M-089180] (2).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Zarys aksjologii internetu : netykieta jako system norm i wartości sieci / Michał Piotr Pręgowski. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012. Online Access: Spis treści Availability: Copies available for hold on place: [M-112124] (1). Place hold
Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 004] (1). Place hold
Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę / Chris Brogan, Julien Smith ; [tł. Bartosz Sałbut]. Publisher: Gliwice : Helion, 2011. Other title: Trust agents : using the Web to build influence, improve reputation, and earn trust.Online Access: Okładka | Spis treści Availability: Copies available for loan: [M-093833] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
Place hold
Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych / Darren Barefoot, Julie Szabo ; przeł. Joanna Andrusiewicz. Publisher: Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. Other title: Friends with benefits : a social media marketing handbook.Availability: Copies available for loan: [M-090715] (1).
  Copies available for reference: [CZ 004] (1).
Place hold
Log in to create new lists.

Powered by Koha