SPRZEDAŻ - MARKETING Subscribe to this list

| Select titles to:
Aktywne ćwiczenia szkoleniowe : uczenie przez doświadczanie / Mel Silberman ; przeł. Marta Skorek. Edition: Wyd. 2.Publisher: Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. Other title: Unforgettable experiential activities.Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 005.95/.96] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Stanisław Ślusarczyk. Edition: Wyd. w nowej szacie graficznej.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. Availability: Copies available for hold on place: [M-110342] (1). Place hold
Badania jakościowe - metody i zastosowania / Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Springer. Publisher: Warszawa : CeDeWu, 2013. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 303] (1). Place hold
Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. Edition: Wyd. 4 zm.Publisher: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. Online Access: Okładka Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Badania marketingowe / Robert J. Kaden ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz. Publisher: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for loan: [M-106994] (2).
  Copies available for hold on place: [M-112334] (1).
Place hold
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula. Publisher: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014. Availability: Copies available for loan: [M-106981] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Blogowanie w biznesie : rewolucyjny sposób na zwiększenie sprzedaży, zbudowanie marki i osiągnięcie spektakularnych sukcesów / Jeremy Wright ; przeł. Kinga Robson. Publisher: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2007. Other title: Blog marketing.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Brief : pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży / [red. nacz. Grzegorz Kiszluk]. Publisher: Warszawa : AdPress Wydawnictwo Reklamowe, 2006-2016. Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for hold on place: [CA-1380] (10). Place hold
Brief do Sukcesu : magazyn marketingu i sprzedaży. Publisher: Warszawa : AdPress Wydaw. Reklamowe, 2003-2006. Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for hold on place: [CA-1127] (1). Place hold
Co siedzi w głowie klienta / Herb Sorensen ; [przeł. Marika Adamczyk-Żylińska]. Publisher: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. Availability: Copies available for loan: [M-063852] (2).
  Copies available for reference: [CZ 366] (1).
Place hold
Conversations that win the complex sale : using power messaging to create more opportunities, differentiate your solutions, and close more deals / Erik Peterson, Tim Riesterer. Publisher: New York [etc.] : McGraw-Hill Companies, cop. 2011. Other title: Using power messaging to create more opportunities, differentiate your solutions, and close more deals.Availability: Copies available for hold on place: [M-110420] (1). Place hold
Customer relationship management : a global perspective / Gerhard Raab, Riad A. Ajami, Vidyaranya B. Gargeya, G. Jason Goddard. Publisher: Aldershot : Gower Publishing Limited ; Burlington : Gower Publishing Company, cop. 2008. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Edukacja konsumencka : cele, instrumenty, dobre praktyki / red. nauk. Anna Lewicka-Strzałecka. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2006. Availability: Copies available for reference: [CZ 366] (1). Place hold
Era Facebooka : wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami / Clara Shih ; [tł. Maksymilian Gutowski]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2012. Other title: Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Finanse międzynarodowe : wybrane problemy / redakcja naukowa Magdalena Markiewicz, Urszula Mrzygłód ; [autorzy rozdziałów: Joanna Adamska-Mieruszewska, Sławomir Antkiewicz, Łukasz Dopierała, Magdalena Markiewicz, Magdalena Mosionek-Schweda, Urszula Mrzygłód, Iwona Sobol, Joanna Sokół, Monika Szmelter]. Publisher: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.7] (1). Place hold
Free gift inside!! : forget the customer, develop marketease / Stephen Brown. Publisher: Chichester : Capstone, 2003. Other title: Forget the customer, develop marketease.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Gospodarka Polski na przełomie wieków : księga jubileuszowa dla uczczenia 80. rocznicy powstania Towarzystwa Ekonomicznego w Krakowie / pod red. Zofii Dach ; Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Publisher: Kraków : PTE. Oddział, 2002. Availability: Copies available for loan: [M-111421] (2).
  Copies available for reference: [CZ 338.1(091)] (1).
Place hold
Growth champions : the battle for sustained innovation leadership / edited by Tim Jones, Dave McCormick and Caroline Dewing ; The Growth Agenda. Publisher: Chichester : John Wiley & Sons, 2012. Other title: Battle for sustained innovation leadership.Availability: Copies available for loan: [M-096326] (1).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Jak zarabiać w mediach społecznościowych? : rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym / Jamie Turner, Reshma Shah ; [tłumaczenie: Bartosz Sałbut]. Publisher: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2015. Other title: How to make money with social media.Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. Edition: Wyd. 2.Publisher: Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. Other title: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.Availability: Copies available for loan: [M-074940] (6).
  Copies available for reference: [CZ 659] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Kapitalizm z puszki : Campbell Soup i pogoń za tanią produkcją w XX wieku / Daniel Sidorick ; przeł. Ewa Klekot. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2012. Other title: Campbell Soup i pogoń za tanią produkcją w XX wieku | Condensed capitalism.Availability: Copies available for reference: [CZ 366] (1). Place hold
Klient zrobi to, czego oczekujesz : 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży / Ferdinand Fournies ; [przekł. Dorota Piotrowska ; red. Ewa Stahnke]. Publisher: Warszawa : Studio EMKA, cop. 2005. Other title: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży | Why customers don't do what you want them to do.Availability: Copies available for reference: [CZ 658] (1). Place hold
Komunikacja korporacyjna : przewodnik po teorii i praktyce / Joep Cornelissen ; przeł. Jarosław Kuczyński. Edition: Wyd. 2.Publisher: Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. Availability: Copies available for reference: [CZ 005] (1). Place hold
Konsument na rynku - postawy i decyzje zakupowe / pod red. Elżbiety Wolanin Jarosz. Publisher: Jarosław : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. ks. Bronisława Markiewicza, 2010. Availability: Copies available for reference: [CZ 366] (1). Place hold
Konsument w centrum uwagi / Britt C. Beemer, Robert L. Shook ; przeł. Leszek Mokrzycki. Publisher: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. Other title: Customer rules : the 14 indispensable, irrefutable, and indisputable qualities of the greatest service companies in the world.Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for reference: [CZ 366] (1). Place hold
Marketing : teoria i przykłady / Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2011. Availability: Copies available for loan: [M-107005] (2).
  Copies available for reference: [CZ 339.138] (1).
Place hold
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik. Publisher: [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, cop. 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Marketing 4.0 : era cyfrowa / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. Publisher: Warszawa : MT Biznes, 2017. Online Access: Spis treści | Okładka | Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 339.138] (1). Place hold
Marketing i sprzedaż / Mirosław Łaguna, Adam Rudzewicz. Publisher: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2002. Availability: Copies available for hold on place: [M-092270] (1). Place hold
Marketing internetowy w turystyce i strategie revenue management w hotelarstwie / Armando Travaglini, Simone Puorto, Vito D'Amico ; tłumaczenie Zbigniew Łucki. Publisher: Warszawa : CeDeWu, 2017. Other title: Digital marketing turistico.Availability: Copies available for reference: [CZ 338.48] (1). Place hold
 <<  <  1  2  3    >>
Log in to create new lists.

Powered by Koha