KAMPANIE WYBORCZE / POLITYCZNE Subscribe to this list

| Select titles to:
"Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy / red. nauk. Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. Publisher: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlec. Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2010. Online Access: Click here to access online | Okładka Availability: Copies available for loan: [M-065535] (10).
  Copies available for reference: [CZ 659.3] (2).
Place hold
Aktualne problemy prawa wyborczego / pod redakcją Bogusława Banaszaka, Andrzeja Bisztygi i Anny Feji-Paszkiewicz. Publisher: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 342] (1). Place hold
American government and politics today / Steffen W. Schmidt, Mack C. Shelley, Babara A. Bardes. Edition: 2007-2008 ed.Publisher: Belmont : Thomson/Wadsworth, cop. 2008. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2009. Availability: Copies available for loan: [M-082873] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Człowiek a polityka : zarys psychologii politycznej / Krystyna Skarżyńska. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar", cop. 2005. Availability: Copies available for loan: [M-023929] (10).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Decydowanie polityczne / Ziemowit Jacek Pietraś. Edition: Wyd. 1, 2 dodr.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Demokracja, parlament i systemy wyborcze / pod red. M. A. Griffith-Traversy ; przekł. z jęz. ang. Marek Czekański ; Stowarzyszenie Parlamentarne Wspólnoty Brytyjskiej. Publisher: Warszawa : Vizja Press&IT, 2007. Other title: Democracy, parliament and electoral systems.Availability: Copies available for reference: [CZ 321] (1). Place hold
Elektroniczna demokracja : [wybory w Internecie] / Graeme Browning ; wprow. Daniel J. Weitzner ; przekł. z jęz. ang. Piotr Gliwiński. Publisher: Warszawa : Mikom ; Wilton : Pemberton Press, cop. 1997. Other title: Electronic democracy.Availability: Copies available for hold on place: [M-089036] (1). Place hold
Gra polityczna w parlamencie : anatomia zjawiska / Krzysztof Kasianiuk. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe. Kancelaria Sejmu, 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Homo politicus : społeczne podstawy polityki / Seymour Martin Lipset ; przeł. Grażyna Dziurdzik-Kraśniewska. Edition: Wyd. 2.Publisher: Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Igrzyska demokracji : amerykańska kultura wyborcza / Zbigniew Lewicki. Publisher: Warszawa : Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku : studia i szkice / pod red. Sylwestra Wróbla. Publisher: Bielsko-Biała : Wydaw. Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2003. Availability: Copies available for loan: [M-047648] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Jak zaprogramować wyborcę? / Norbert Maliszewski. Publisher: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2008. Availability: Copies available for loan: [M-052546] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. Edition: Wyd. 2 poszerz., uzup.Publisher: Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Komunikacja polityczna : koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce / Winfried Schulz ; przekł. Artur Kożuch. Publisher: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2006. Availability: Copies available for loan: [M-006532] (5).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Komunikowanie polityczne : teoretyczne aspekty procesu / Stanisław Michalczyk. Publisher: Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2005. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Komunikowanie polityczne 2.0 : analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej / Łukasz Przybysz ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Publisher: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. Edition: Wyd. 1, dodr. 1.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. Availability: Copies available for loan: [M-056993] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. Edition: Wyd. 1, dodr. 4.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. Availability: Copies available for hold on place: [M-112137] (1). Place hold
Kontrola finansowania komitetów wyborczych : zagadnienia prawnoadministracyjne / Tomasz Gąsior. Edition: Stan prawny na 3 października 2014 r.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2015. Availability: Copies available for loan: [M-101196] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Leksykon prawa wyborczego i systemów wyborczych / Bartłomiej Michalak, Andrzej Sokala. Edition: Stan prawny na 31 marca 2010.Publisher: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010. Online Access: Okładka Availability: Copies available for loan: [M-086403] (1). Place hold
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. Edition: Wyd. 1, 2 dodr.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. Availability: Copies available for loan: [M-006453] (1).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski. Edition: Wyd. 2 popr. i rozsz.Publisher: Katowice : Śląsk, 2003. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. Publisher: Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. Availability: Copies available for loan: [M-080872] (2).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny / Paweł Dzieciński ; Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Publisher: Włocławek : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2007. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny a procesy akulturacyjne : przypadek III Rzeczpospolitej / Marek Jeziński. Publisher: Toruń : Wydaw. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2004. Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for loan: [M-008345] (1).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny w gorsecie mediów / red. nauk. Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. Publisher: Warszawa : Muza, 2010. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. Publisher: Toruń : "Duet" ; cop. 2005. Availability: Copies available for loan: [M-008346] (3).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod red. Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka. Publisher: Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2002. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
 <<  <  1  2  3    >>
Log in to create new lists.

Powered by Koha