Logo Krakowskiej Akademii

MARKETING POLITYCZNY

This list contains 51 titles

ABC autoprezentacji i socjotechniki w ulotkach wyborczych : przykłady z województw białostockiego i podlaskiego (1989-2004) / Adam Drążek. by
  • Drążek, Adam [Autor]
  • Wydawnictwo Prymat [Wydawca]
Publication details: Białystok : "Prymat", 2005
Other title:
  • ABC autoprezentacji w ulotkach wyborczych
Availability:
Items available for reference: (1)M-026854.
Administracja publiczna : wybory samorządowe 2014 / redakcja naukowa Danuta Plecka, Zuzanna Osmólska. by
  • Plecka, Danuta [Red.]
  • Osmólska, Zuzanna [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Samorząd Terytorialny w XXI WiekuLanguage: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324.
Anatomia władzy / Michał Karnowski, Eryk Mistewicz. by
  • Karnowski, Michał, (1976- )
  • Mistewicz, Eryk, (1967- )
  • Wydawnictwo Czerwone i Czarne [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Czerwone i Czarne, 2010
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. by
  • Kolczyński, Mariusz [Autor]
  • Mazur, Marek [Autor]
  • Wydawnictwo Sejmowe [Wydawca]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2009
Availability:
Items available for loan: (1)M-082873. Items available for reference: (1)CZ 324.
Demokracja elektroniczna : kontrowersje i dylematy / red. Maria Marczewska-Rytko. by
  • Marczewska-Rytko, Maria, (1962- ) [Red.]
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324. Checked out (1)P.
Gotowych faktów nie ma : kreacja informacji oraz wizerunku publicznego i medialnego / Wiesław Gałązka. by
  • Gałązka, Wiesław
  • Dolnośląska Szkoła Wyższa. Wydawnictwo Naukowe [pbl]
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2008
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.
Horyzonty komunikacji / pod red. Marka Graszewicza ; [Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - Uniwersytet Wrocławski]. by
  • Graszewicz, Marek, (1949- ) [Red.]
  • Uniwersytet Wrocławski. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
  • Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe [pbl]
Series: Teorie Komunikacji i Mediów ; vol. 8 (2016)
Publication details: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2016
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku : studia i szkice / pod red. Sylwestra Wróbla. by
  • Wróbel, Sylwester [Red.]
Publication details: Bielsko-Biała : Wydaw. Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2003
Availability:
Items available for loan: (1)M-047648. Items available for reference: (1)CZ 324.
Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej i jego zastosowanie w polskich kampaniach parlamentarnych / Jakub Żurawski. by
  • Żurawski, Jakub, (1980- )
  • Księgarnia Akademicka (Kraków) [pbl]
Series: Societas - Księgarnia Akademicka ; 19
Publication details: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Internet w kampanii wyborczej : analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 roku w Polsce / Dorota Szaban. by
  • Szaban, Dorota
  • Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza [pbl]
Publication details: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)M-115472.
Jak zaprogramować wyborcę? / Norbert Maliszewski. by
  • Maliszewski, Norbert
  • Difin [pbl]
Series: Engram
Publication details: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-052546. Items available for reference: (1)CZ 324.
Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.]. by
  • Wilkos, Sylwia [Red.]
  • Ferenc, Witold [Red.]
  • Wydawnictwo Sejmowe [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001
Availability:
Items available for loan: (2)M-067421, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej. by
  • Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- ) [Red.]
  • Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo [pbl]
Series: Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2744
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324.
Kampanie wyborcze z perspektywy lokalnej : szkice z socjologii komunikacji politycznej : praca zbiorowa / pod red. nauk. Kazimiery Wódz i Danieli Dzienniak-Puliny. by
  • Wódz, Kazimiera [Red.]
  • Dzienniak-Pulina, Daniela [Red.]
  • Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza) [pbl]
Series: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Publication details: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324.
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. by
  • Szalkiewicz, Wojciech Krzysztof, (1965- )
  • Oficyna Wydawnicza Branta [pbl]
Edition: Wyd. 2 poszerz., uzup.
Publication details: Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324.
Komunikacja polityczna : jak wygrać wybory? / red. Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos. by
  • Ferenc, Witold [Red.]
  • Mrówka, Rafał [Red.]
  • Wilkos, Sylwia [Red.]
  • Wydawnictwo LTW [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydaw. LTW, 2004
Availability:
Items available for loan: (2)M-056995, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
Komunikatorzy : wpływ , wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [et al.]. by
  • Abramczyk, Gerald S
  • Drzycimski, Andrzej, (1942- )
  • Oficyna Wydawnicza Branta [pbl]
Publication details: Warszawa ; Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Branta, 2000
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Komunikowanie polityczne 2.0 : analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej / Łukasz Przybysz ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. by
  • Przybysz, Łukasz
  • Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Series: Media Polskie ; t. 22
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324.
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
  • Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- )
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1, dodr. 4.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012
Availability:
Items available for reference: (1)M-112137.
Kreowanie przestrzeni społecznej w cyfrowym świecie : wpływ mediów na rzeczywistość polityczną oraz funkcjonowanie ruchów społecznych i religijnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej / red. nauk. Michał Łyszczarz, Stefan M. Marcinkiewicz, Marek Sokołowski. by
  • Łyszczarz, Michał [Red.]
  • Marcinkiewicz, Stefan M, (1979- ) [Red.]
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja SieciLanguage: Polish, English Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Leksykon marketingu politycznego / Jerzy Muszyński. by
  • Muszyński, Jerzy, (1930- )
  • Agencja Wydawniczo-Reklamowa Atla 2 [pbl]
Publication details: Wrocław : Atla 2, 2001
Availability:
Items available for loan: (4)M-023676, ... Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. by
  • Mazur, Marek
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1, 2 dodr.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Availability:
Items available for loan: (1)M-006453. Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski. by
  • Kolczyński, Mariusz
  • Sztumski, Janusz, (1930- )
  • Wydawnictwo Naukowe "Śląsk" [pbl]
Edition: Wyd. 2 popr. i rozsz.
Publication details: Katowice : Śląsk, 2003
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. by
  • Cwalina, Wojciech, (1971- )
  • Falkowski, Andrzej, (1953- )
  • Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne [pbl]
Series: Psychologia Polityczna
Publication details: Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006
Availability:
Items available for loan: (2)M-080872, ... Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny / Paweł Dzieciński ; Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. by
  • Dzieciński, Paweł
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Włocławek). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Włocławek : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2007
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny a procesy akulturacyjne : przypadek III Rzeczpospolitej / Marek Jeziński. by
  • Jeziński, Marek
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Dział Wydawniczy [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydaw. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2004
Dissertation note: Praca habilitacyjna. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 2004.
Availability:
Items available for loan: (1)M-008345. Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania / pod red. Jana Garlickiego. by
  • Garlicki, Jan Ryszard, (1958- ) [Red.]
  • Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa [pbl]
Series: Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych ; vol. 24Language: Polish Summary language: English, Polish
Publication details: Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 2012
Other title:
  • Political marketing and political communication
Availability:
Items available for reference: (1)M-110755.
Marketing polityczny w gorsecie mediów / red. nauk. Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka. by
  • Wiszniowski, Robert, (1968- ) [Red.]
  • Kasińska-Metryka, Agnieszka, (1971- ) [Red.]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja w Samorządzie
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. by
  • Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
  • Muza SA [pbl]
Publication details: Warszawa : Muza, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 32.
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. by
  • Jeziński, Marek [Red.]
  • Dom Wydawniczy DUET [pbl]
Publication details: Toruń : "Duet" ; cop. 2005
Availability:
Items available for loan: (3)M-008346, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
 <<  <  1  2    >>
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny