MARKETING POLITYCZNY Subscribe to this list

| Select titles to:
ABC autoprezentacji i socjotechniki w ulotkach wyborczych : przykłady z województw białostockiego i podlaskiego (1989-2004) / Adam Drążek. Publisher: Białystok : "Prymat", 2005. Other title: ABC autoprezentacji w ulotkach wyborczych.Availability: Copies available for hold on place: [M-026854] (1). Place hold
Administracja publiczna : wybory samorządowe 2014 / redakcja naukowa Danuta Plecka, Zuzanna Osmólska. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Anatomia władzy / Michał Karnowski, Eryk Mistewicz. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Czerwone i Czarne, 2010. Online Access: Spis treści Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2009. Availability: Copies available for loan: [M-082873] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Gotowych faktów nie ma : kreacja informacji oraz wizerunku publicznego i medialnego / Wiesław Gałązka. Publisher: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2008. Availability: Copies available for reference: [CZ 659] (1). Place hold
Horyzonty komunikacji / pod red. Marka Graszewicza ; [Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - Uniwersytet Wrocławski]. Publisher: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 316.77] (1). Place hold
Igrzyska demokracji : amerykańska kultura wyborcza / Zbigniew Lewicki. Publisher: Warszawa : Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, 2016. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku : studia i szkice / pod red. Sylwestra Wróbla. Publisher: Bielsko-Biała : Wydaw. Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2003. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej i jego zastosowanie w polskich kampaniach parlamentarnych / Jakub Żurawski. Publisher: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2010. Availability: Copies available for reference: [CZ 659.3] (1). Place hold
Internet w kampanii wyborczej : analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 roku w Polsce / Dorota Szaban. Publisher: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2010. Availability: Copies available for hold on place: [M-115472] (1). Place hold
Jak zaprogramować wyborcę? / Norbert Maliszewski. Publisher: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2008. Availability: Copies available for loan: [M-052546] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.]. Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001. Availability: Copies available for loan: [M-068251] (1).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej. Publisher: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Kampanie wyborcze z perspektywy lokalnej : szkice z socjologii komunikacji politycznej : praca zbiorowa / pod red. nauk. Kazimiery Wódz i Danieli Dzienniak-Puliny. Publisher: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. Edition: Wyd. 2 poszerz., uzup.Publisher: Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Komunikacja polityczna : jak wygrać wybory? / red. Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos. Publisher: Warszawa : Wydaw. LTW, 2004. Availability: Copies available for loan: [M-117383] (2).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
Place hold
Komunikatorzy : wpływ , wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [et al.]. Publisher: Warszawa ; Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Branta, 2000. Availability: Copies available for reference: [CZ 659.3] (1). Place hold
Komunikowanie polityczne 2.0 : analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej / Łukasz Przybysz ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Publisher: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. Edition: Wyd. 1, 2 dodr.Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. Availability: Copies available for loan: [M-006453] (1).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski. Edition: Wyd. 2 popr. i rozsz.Publisher: Katowice : Śląsk, 2003. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. Publisher: Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006. Availability: Copies available for loan: [M-080872] (2).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny / Paweł Dzieciński ; Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. Publisher: Włocławek : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2007. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny a procesy akulturacyjne : przypadek III Rzeczpospolitej / Marek Jeziński. Publisher: Toruń : Wydaw. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2004. Online Access: Click here to access online Availability: Copies available for loan: [M-008345] (1).
  Copies available for reference: [CZ 32] (1).
Place hold
Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania / pod red. Jana Garlickiego. Publisher: Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 2012. Other title: Political marketing and political communication.Availability: Copies available for hold on place: [M-110755] (1). Place hold
Marketing polityczny w gorsecie mediów / red. nauk. Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. Publisher: Warszawa : Muza, 2010. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. Publisher: Toruń : "Duet" ; cop. 2005. Availability: Copies available for loan: [M-004764] (2).
  Copies available for reference: [CZ 324] (1).
  Checked out (1).
Place hold
Marketing polityczny w teorii i praktyce / pod red. Andrzeja W. Jabłońskiego i Leszka Sobkowiaka. Publisher: Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2002. Availability: Copies available for reference: [CZ 32] (1). Place hold
Media w wyborach, kampanie wyborcze, media w polityce / pod red. Teresy Sasińskiej-Klas ; Polskie Towarzystwo Nauk Politycznych. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007. Availability: Copies available for loan: [M-047402] (1).
  Copies available for reference: [CZ 659.3] (1).
Place hold
Pierwsze wybory do Parlamentu Europejskiego w Polsce / Wojciech Peszyński. Publisher: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2007. Availability: Copies available for reference: [CZ 324] (1). Place hold
 <<  <  1  2    >>
Log in to create new lists.

Powered by Koha