|
ABC autoprezentacji i socjotechniki w ulotkach wyborczych : przykłady z województw białostockiego i podlaskiego (1989-2004) / Adam Drążek. by
- Drążek, Adam [Autor]
- Wydawnictwo Prymat [Wydawca]
Publication details: Białystok : "Prymat", 2005
Other title: - ABC autoprezentacji w ulotkach wyborczych
Availability: Items available for reference: (1)M-026854.
|
|
Administracja publiczna : wybory samorządowe 2014 / redakcja naukowa Danuta Plecka, Zuzanna Osmólska. by
- Plecka, Danuta [Red.]
- Osmólska, Zuzanna [Red.]
- Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Samorząd Terytorialny w XXI WiekuLanguage: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015
Availability: Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Anatomia władzy / Michał Karnowski, Eryk Mistewicz. by
- Karnowski, Michał, (1976- )
- Mistewicz, Eryk, (1967- )
- Wydawnictwo Czerwone i Czarne [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Czerwone i Czarne, 2010
Availability: Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Broń masowego wrażenia : kampania wyborcza 2007 r. w Polsce / Mariusz Kolczyński, Marek Mazur. by
- Kolczyński, Mariusz [Autor]
- Mazur, Marek [Autor]
- Wydawnictwo Sejmowe [Wydawca]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2009
Availability:
Items available for loan: (1)M-082873. Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Demokracja elektroniczna : kontrowersje i dylematy / red. Maria Marczewska-Rytko. by
- Marczewska-Rytko, Maria, (1962- ) [Red.]
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 324. Checked out (1)P.
|
|
Gotowych faktów nie ma : kreacja informacji oraz wizerunku publicznego i medialnego / Wiesław Gałązka. by
- Gałązka, Wiesław
- Dolnośląska Szkoła Wyższa. Wydawnictwo Naukowe [pbl]
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2008
Availability: Items available for reference: (1)CZ 659.
|
|
Horyzonty komunikacji / pod red. Marka Graszewicza ; [Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - Uniwersytet Wrocławski]. by
- Graszewicz, Marek, (1949- ) [Red.]
- Uniwersytet Wrocławski. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
- Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe [pbl]
Series: Teorie Komunikacji i Mediów ; vol. 8 (2016)
Publication details: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2016
Availability: Items available for reference: (1)CZ 316.77.
|
|
Instytucja prezydenta i wybory prezydenckie 2000 roku : studia i szkice / pod red. Sylwestra Wróbla. by
Publication details: Bielsko-Biała : Wydaw. Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2003
Availability:
Items available for loan: (1)M-047648. Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej i jego zastosowanie w polskich kampaniach parlamentarnych / Jakub Żurawski. by
- Żurawski, Jakub, (1980- )
- Księgarnia Akademicka (Kraków) [pbl]
Series: Societas - Księgarnia Akademicka ; 19
Publication details: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2010
Availability: Items available for reference: (1)CZ 659.3.
|
|
Internet w kampanii wyborczej : analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 roku w Polsce / Dorota Szaban. by
- Szaban, Dorota
- Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza [pbl]
Publication details: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2010
Availability: Items available for reference: (1)M-115472.
|
|
Jak zaprogramować wyborcę? / Norbert Maliszewski. by
- Maliszewski, Norbert
- Difin [pbl]
Series: Engram
Publication details: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji "Difin", 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-052546. Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Kampania wyborcza : strategia - taktyka - komunikacja / pod red. Sylwii Wilkos i Witolda Ferenca ; [aut. Witold Ferenc et al.]. by
- Wilkos, Sylwia [Red.]
- Ferenc, Witold [Red.]
- Wydawnictwo Sejmowe [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Sejmowe, 2001
Availability:
Items available for loan: (2)M-067421, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej. by
- Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- ) [Red.]
- Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo [pbl]
Series: Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2744
Publication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005
Availability: Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Kampanie wyborcze z perspektywy lokalnej : szkice z socjologii komunikacji politycznej : praca zbiorowa / pod red. nauk. Kazimiery Wódz i Danieli Dzienniak-Puliny. by
- Wódz, Kazimiera [Red.]
- Dzienniak-Pulina, Daniela [Red.]
- Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza) [pbl]
Series: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Publication details: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008
Availability: Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Kandydat : jak wygrać wybory / Wojciech Krzysztof Szalkiewicz. by
- Szalkiewicz, Wojciech Krzysztof, (1965- )
- Oficyna Wydawnicza Branta [pbl]
Edition: Wyd. 2 poszerz., uzup.
Publication details: Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006
Availability: Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Komunikacja polityczna : jak wygrać wybory? / red. Witold Ferenc, Rafał Mrówka, Sylwia Wilkos. by
- Ferenc, Witold [Red.]
- Mrówka, Rafał [Red.]
- Wilkos, Sylwia [Red.]
- Wydawnictwo LTW [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydaw. LTW, 2004
Availability:
Items available for loan: (2)M-056995, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Komunikatorzy : wpływ , wrażenie, wizerunek / Gerald S. Abramczyk [et al.]. by
- Abramczyk, Gerald S
- Drzycimski, Andrzej, (1942- )
- Oficyna Wydawnicza Branta [pbl]
Publication details: Warszawa ; Bydgoszcz : Oficyna Wydawnicza Branta, 2000
Availability: Items available for reference: (1)CZ 659.3.
|
|
Komunikowanie polityczne 2.0 : analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej / Łukasz Przybysz ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. by
- Przybysz, Łukasz
- Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Series: Media Polskie ; t. 22
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2013
Availability: Items available for reference: (1)CZ 324.
|
|
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. by
- Dobek-Ostrowska, Bogusława, (1955- )
- Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1, dodr. 4.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012
Availability: Items available for reference: (1)M-112137.
|
|
Kreowanie przestrzeni społecznej w cyfrowym świecie : wpływ mediów na rzeczywistość polityczną oraz funkcjonowanie ruchów społecznych i religijnych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej / red. nauk. Michał Łyszczarz, Stefan M. Marcinkiewicz, Marek Sokołowski. by
- Łyszczarz, Michał [Red.]
- Marcinkiewicz, Stefan M, (1979- ) [Red.]
- Sokołowski, Marek, (1962- ) [Red.]
- Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja SieciLanguage: Polish, English Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
Availability: Items available for reference: (1)CZ 316.325.
|
|
Leksykon marketingu politycznego / Jerzy Muszyński. by
- Muszyński, Jerzy, (1930- )
- Agencja Wydawniczo-Reklamowa Atla 2 [pbl]
Publication details: Wrocław : Atla 2, 2001
Availability:
Items available for loan: (4)M-023676, ... Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce / Marek Mazur. by
- Mazur, Marek
- Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1, 2 dodr.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Availability:
Items available for loan: (1)M-006453. Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski. by
- Kolczyński, Mariusz
- Sztumski, Janusz, (1930- )
- Wydawnictwo Naukowe "Śląsk" [pbl]
Edition: Wyd. 2 popr. i rozsz.
Publication details: Katowice : Śląsk, 2003
Availability: Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. by
- Cwalina, Wojciech, (1971- )
- Falkowski, Andrzej, (1953- )
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne [pbl]
Series: Psychologia Polityczna
Publication details: Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006
Availability:
Items available for loan: (2)M-080872, ... Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny / Paweł Dzieciński ; Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. by
- Dzieciński, Paweł
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Włocławek). Wydawnictwo [pbl]
Publication details: Włocławek : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2007
Availability: Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny a procesy akulturacyjne : przypadek III Rzeczpospolitej / Marek Jeziński. by
- Jeziński, Marek
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Dział Wydawniczy [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Toruń : Wydaw. Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2004
Dissertation note: Praca habilitacyjna. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 2004.
Availability:
Items available for loan: (1)M-008345. Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny i komunikowanie polityczne : nowe zjawiska, nowe wyzwania / pod red. Jana Garlickiego. by
- Garlicki, Jan Ryszard, (1958- ) [Red.]
- Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa [pbl]
Series: Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych ; vol. 24Language: Polish Summary language: English, Polish
Publication details: Warszawa : Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, 2012
Other title: - Political marketing and political communication
Availability: Items available for reference: (1)M-110755.
|
|
Marketing polityczny w gorsecie mediów / red. nauk. Robert Wiszniowski, Agnieszka Kasińska-Metryka. by
- Wiszniowski, Robert, (1968- ) [Red.]
- Kasińska-Metryka, Agnieszka, (1971- ) [Red.]
- Wydawnictwo Adam Marszałek [pbl]
Series: Komunikacja w Samorządzie
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
Availability: Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. by
- Trzeciak, Sergiusz, (1976- )
- Muza SA [pbl]
Publication details: Warszawa : Muza, 2010
Availability: Items available for reference: (1)CZ 32.
|
|
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego. by
- Jeziński, Marek [Red.]
- Dom Wydawniczy DUET [pbl]
Publication details: Toruń : "Duet" ; cop. 2005
Availability:
Items available for loan: (3)M-008346, ... Items available for reference: (1)CZ 324.
|