Logo Krakowskiej Akademii

E-COMMERCE

This list contains 67 titles

Bezpieczeństwo finansowe w bankowości elektronicznej : przestępstwa finansowe związane z bankowością elektroniczną / Mateusz Górnisiewicz, Radosław Obczyński, Mariusz Pstruś. by
  • Górnisiewicz, Mateusz
  • Obczyński, Radosław
  • Pstruś, Mariusz
  • Polska. Komisja Nadzoru Finansowego [pbl]
Series: Poradnik Klienta Usług Finansowych
Edition: Stan prawny na dzień: 15 lipca 2014 r.
Publication details: Warszawa : Komisja Nadzoru Finansowego, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 336.7.
Bezpieczeństwo funkcjonowania w cyberprzestrzeni jednostki, organizacji, państwa / Sylwia Wojciechowska-Filipek, Zbigniew Ciekanowski. by
  • Wojciechowska-Filipek, Sylwia [Autor]
  • Ciekanowski, Zbigniew [Autor]
  • CeDeWu [Wydawca]
Edition: Wydanie II.
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2019
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Bezpieczeństwo systemu e-commerce czyli Jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie / Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński. by
  • Kępa, Leszek
  • Tomasik, Paweł (informatyka)
  • Dobrzyński, Sebastian (prawo)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2012
Availability:
Items available for loan: (1)M-113775. Items available for reference: (1)CZ 004.
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas [i 82 pozostałych] ; pod redakcją Macieja Dutko. by
  • Bekas, Robert [Autor]
  • Dutko, Maciej [Redaktor]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Publication details: Gliwice : Onepress, Copyright © 2022
Online access:
Availability:
Items available for loan: (2)M-120522, ... Items available for reference: (1)CZ NOWOŚCI 339.138.
Co siedzi w głowie klienta / Herb Sorensen ; [przeł. Marika Adamczyk-Żylińska]. by
  • Sorensen, Herbert Carl, (1944- )
  • Adamczyk-Żylińska, Marika [Tł.]
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010
Availability:
Items available for loan: (2)M-063852, ... Items available for reference: (1)CZ 366.
Cyberbezpieczeństwo : zarys wykładu / redakcja naukowa Cezary Banasiński ; Cezary Banasiński, Cezary Błaszczyk, Jacek M. Chmielewski, Władysław Hydzik, Dariusz Jagiełło, Filip Krzyżankiewicz, Arwid Mednis, Włodzimierz Nowak, Marcin Rojszczak, Adam Szafrański, Ryszard Szpyra, Kazimierz Waćkowski, Paweł Widawski, Joanna Worona, Zofia Zawadzka. by
  • Banasiński, Cezary [Redaktor, Autor]
  • Błaszczyk, Cezary, (1988- ) [Autor]
  • Chmielewski, Jacek Maria [Autor]
  • Jagiełło, Dariusz (prawo) [Autor]
  • Mednis, Arwid [Autor]
  • Rojszczak, Marcin [Autor]
  • Szafrański, Adam [Autor]
  • Szpyra, Ryszard [Autor]
  • Waćkowski, Kazimierz [Autor]
  • Widawski, Paweł [Autor]
  • Worona, Joanna [Autor]
  • Zawadzka, Zofia (prawnik) [Autor]
  • Hydzik, Władysław [Autor]
  • Krzyżankiewicz, Filip [Autor]
  • Nowak, Włodzimierz, (1962- ) [Autor]
  • Wolters Kluwer Polska [Wydawca]
Series: Seria Akademicka - Wolters Kluwer Polska
Edition: Stan prawny na 15 października 2018 r.
Publication details: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004. Checked out (1)P.
Czas na e-biznes / Piotr Majewski. by
  • Majewski, Piotr (marketing internetowy) [Autor]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Publication details: Gliwice : Helion/Onepress, copyright © 2007
Availability:
Items available for loan: (6)M-060090, ... Items available for reference: (1)M-099891.
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw / red. nauk.: Janusz Dworak, Monika Boguszewicz-Kreft, Ewa Magier-Łakomy. by
  • Boguszewicz-Kreft, Monika [Red.]
  • Dworak, Janusz [Red.]
  • Magier-Łakomy, Ewa [Red.]
  • CeDeWu [pbl]
  • Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk) [pbl]
Series: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ; t. 37Language: Polish Summary language: English
Publication details: Gdańsk : Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa ; CeDeWu, 2014
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Digital business i e-commerce management : strategia, realizacja, praktyka / Dave Chaffey ; [przekład Dadan Translations]. by
  • Chaffey, Dave, (1963- )
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
  • Dadan Translations
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : PWN, 2016
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? : twoja firma już jest w Internecie, czy tego chcesz, czy nie. Wykorzystaj to jak najlepiej / Matt Haig ; [tł. Maciej Działowski]. by
  • Haig, Matt
  • Działowski, Maciej [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Small Business
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006
Other title:
  • How come you don't have an e-business strategy?
Availability:
Items available for loan: (2)M-004001, ... Items available for reference: (1)M-108285.
Dobra i usługi informacyjne w obrocie gospodarczym / Rafał Cisek, Julian Jezioro, Andreas Wiebe. by
  • Cisek, Rafał
  • Jezioro, Julian, (1959- )
  • Wiebe, Andreas
  • Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis, 2005
Availability:
Items available for reference: (1)M-102830.
Dotacje na e-biznes : pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1 / Agata Łukaszewska. by
  • Łukaszewska, Agata
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.7.
E-biznes : poradnik praktyka : biznes usieciowiony / Maciej Dutko. by
  • Dutko, Maciej
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2010
Availability:
Items available for loan: (1)M-081633. Items available for reference: (1)CZ 339.
E-biznes : projektowanie dochodowych serwisów / Lance Lovedy, Sandra Niehaus ; [tł. Sławomir Dzieniszewski]. by
  • Loveday, Lance
  • Niehaus, Sandra
  • Dzieniszewski, Sławomir [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Autorytety InformatykiLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2009
Other title:
  • Web design for ROI : turning browsers into buyers & prospects into leads
  • Projektowanie dochodowych serwisów
Availability:
Items available for loan: (1)M-061125. Items available for reference: (1)M-099947.
E-commerce : proste odpowiedzi na trudne pytania / Tomasz Karwatka, Dawid Sadulski. by
  • Karwatka, Tomasz
  • Sadulski, Dawid
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
E-commerce : strategia - zarządzanie - finanse / Justyna Skorupska. by
  • Skorupska, Justyna
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1 - 1 dodr.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. by
  • Grabiwoda, Barbara [Autor]
  • GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta [Wydawca]
Publication details: [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyright © 2019
Online access:
Availability:
Items available for loan: (5)M-115694, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138. Checked out (1)M-117882.
E-konsument w Europie : komparatywna analiza zachowań / Magdalena Jaciow, Robert Wolny, Agata Stolecka-Makowska. by
  • Jaciow, Magdalena
  • Wolny, Robert (ekonomia)
  • Stolecka-Makowska, Agata
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Series: Onepress Exclusive
Publication details: Gliwice : Helion, 2013
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 366.
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. by
  • Królewski, Jarosław [Redaktor]
  • Sala, Paweł [Redaktor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie II- 3 dodruk.
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing / Judy Strauss, Adel El-Ansary, Raymond Frost. by
  • Strauss, Judy
  • Ansary, Adel I
  • Frost, Raymond, (1960- )
Series: Pearson Education
Edition: 4th ed.
Publication details: Upper Saddle River : Pearson Prentice Hall, cop. 2006
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-marketing w akcji : czyli Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji : praca zbiorowa / pod red. Konrada Pankiewicza. by
  • Pankiewicz, Konrad [Red.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion, cop. 2008
Other title:
  • Jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
E-obywatel, e-sprawiedliwość, e-usługi / redakcja Kinga Flaga-Gieruszyńska, Jacek Gołaczyński, Dariusz Szostek ; autorzy: Gabriela Bar [i 38 pozostałych]. by
  • Bar, Gabriela
  • Flaga-Gieruszyńska, Kinga, (1973- ) [Red.]
  • Gołaczyński, Jacek, (1966- ) [Red.]
  • Szostek, Dariusz [Red.]
  • Wydawnictwo C.H. Beck [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
Availability:
Items available for loan: (2)M-117238, ... Items available for reference: (1)CZ 351/354.
E-senior : poradnik świadomego użytkownika internetu / Krzysztof Masłowski. by
  • Masłowski, Krzysztof [Autor]
  • Grupa Wydawnicza Helion [Wydawca]
Publication details: Gliwice : Helion, copyright © 2018
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
E-usługi a społeczeństwo informacyjne / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski. by
  • Dąbrowska, Anna (ekonomika)
  • Janoś-Kresło, Mirosława
  • Wódkowski, Arkadiusz
  • Difin [pbl]
Publication details: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2009
Availability:
Items available for reference: (1)M-107894.
Firma 2.0 : sukces dzięki nowym narzędziom internetowym / Andrew McAfee ; [tł. Rentier-Lang Cezary Welsyng]. by
  • McAfee, Andrew
  • Welsyng, Cezary [Tł.]
  • Rentier-Lang Tłumaczenia, Szkolenia Cezary Welsyng
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011
Other title:
  • Enterprise 2.0
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. by
  • Misztal, Anna (ekonomia) [Autor]
  • Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [Wydawca]
Series: Akademia Zarządzania i Finansów
Edition: Wydanie I.
Publication details: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018
Availability:
Items available for loan: (2)M-120524, ... Items available for reference: (1)CZ NOWOŚCI 658.
Galaktyka Internetu : refleksje nad Internetem, biznesem i społeczeństwem / Manuel Castells ; przeł. Tomasz Hornowski. by
  • Castells, Manuel, (1942- )
  • Hornowski, Tomasz [Tł.]
  • Dom Wydawniczy REBIS [pbl]
Series: Nowe HoryzontyLanguage: Polish Original language: English
Publication details: Poznań : "Rebis", 2003
Availability:
Items available for loan: (4)M-046653, ... Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Get up to speed with online marketing : how to use websites, blogs, social networking and much more / Jon Reed. by
  • Reed, Jon, (1971- )
  • Pearson Education [pbl]
Publication details: Harlow [etc.] : Financial Times Prentice Hall, an imprint of Pearson Education, 2011
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Globalny handel elektroniczny / Marian Niedźwiedziński. by
  • Niedźwiedziński, Marian
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Edition: Wyd. 1, dodr.
Publication details: Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
Google+ dla biznesu : opanuj nowy kanał kontaktu z klientami / Chris Brogan ; [tł. Weronika Łabaj]. by
  • Brogan, Chris
  • Łabaj, Weronika [Tł.]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2012
Other title:
  • Google+ for business : how google's social network changes everything
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 004.
Handel elektroniczny : prawne problemy / red. Janusz Barta, Ryszard Markiewicz. by
  • Barta, Janusz, (1947-2021) [Red.]
  • Markiewicz, Ryszard, (1948- ) [Red.]
  • Kantor Wydawniczy "Zakamycze" [pbl]
Series: Biblioteka Prawa Handlowego
Publication details: Kraków : Zakamycze, 2005
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 347.7.
Horyzonty komunikacji / pod red. Marka Graszewicza ; [Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej - Uniwersytet Wrocławski]. by
  • Graszewicz, Marek, (1949- ) [Red.]
  • Uniwersytet Wrocławski. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
  • Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe [pbl]
Series: Teorie Komunikacji i Mediów ; vol. 8 (2016)
Publication details: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2016
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Imperium Google / Lars Reppesgaard ; [przekł. z jęz. niem. Paulina Sadurska]. by
  • Reppesgaard, Lars, (1969- )
  • Sadurska, Paulina [Tł.]
  • Wydawnictwo BC.edu [pbl]
Language: Polish Original language: German
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.77.
Informatyka ekonomiczna : teoria i zastosowania / redakcja naukowa Stanisław Wrycza, Jacek Maślankowski. by
  • Wrycza, Stanisław, (1949- ) [Redaktor]
  • Maślankowski, Jacek [Redaktor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie II zm. i rozszerz. (I w WN PWN).
Language: Polish, English Original language: Undetermined
Publication details: Warszawa : PWN, 2019
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-113094. Items available for reference: (1)CZ 004.
Innowacyjność organizacji / [red. nauk. Andrzej Pomykalski]. by
  • Pomykalski, Andrzej, (1941- ) [Red.]
  • Wyższa Szkoła Kupiecka (Łódź). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Łódź : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej, 2009
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy ; tajniki prowadzenia działalności handlowej w Internecie / Wojciech Kyciak, Karol Przeliorz. by
  • Kyciak, Wojciech
  • Przeliorz, Karol
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Helion - Onepress, cop. 2006
Availability:
Items available for loan: (1)M-007597. Items available for reference: (1)CZ 658.
Klienci.com : jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko / Patricia B. Seybold oraz Ronni T. Marshak ; [tł. Małgorzata Seweryn, Joanna Rączka]. by
  • Seybold, Patricia B
  • Marshak, Ronni T
  • Seweryn, Małgorzata [Tł.]
  • Rączka, Joanna [Tł.]
Language: Polish Original language: English
Publication details: Kraków : IFC PRESS, 2001
Other title:
  • Customers.com: how to create a profitable business strategy for the Internet and beyond
Availability:
Items available for loan: (2)M-014836, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Knowledge, economy, society : challenges of the contemporary management / ed. by Anna Malina, Renata Oczkowska, Tomasz Rojek ; Cracow University of Economics. Faculty of Management ; Foundation of the Cracow University of Economics. by
  • Malina, Anna [Red.]
  • Oczkowska, Renata [Red.]
  • Rojek, Tomasz [Red.]
  • Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego (Kraków) [pbl]
Publication details: Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 658.
Kolizyjne aspekty zobowiązań elektronicznych : materiały z konferencji / red. Jacek Gołaczyński. by
  • Gołaczyński, Jacek, (1966- ) [Red.]
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Series: Monografie - Wolters Kluwer Polska
Publication details: Warszawa ; Kraków : Oficyna Wolters Kluwer Business, 2008
Availability:
Items available for loan: (1)M-091063. Items available for reference: (1)CZ 347.4.
Kompendium wiedzy o handlu / red. nauk. Maria Sławińska ; aut. Barbara Borusiak [et al.]. by
  • Sławińska, Maria [Red.]
  • Borusiak, Barbara
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Series: Kompendium Wiedzy o
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło. by
  • Dąbrowska, Anna (ekonomika)
  • Janoś-Kresło, Mirosława
  • Difin [pbl]
Publication details: Warszawa : Difin, 2010
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 366.
Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin. by
  • Cymanow-Sosin, Klaudia [Autor]
  • Wydawnictwo Adam Marszałek [Wydawca]
Publication details: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.
Marketing internetowy : nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki / Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki. by
  • Kępiński, Łukasz
  • Kordowski, Marcin
  • Sałkowski, Damian
  • Sztubecki, Kamil
  • Wydawnictwo Poltext [pbl]
Series: Twoja Firma Widoczna w Internecie
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. by
  • Frąckiewicz, Ewa (organizacja i zarządzanie)
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Availability:
Items available for loan: (3)M-046227, ... Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych / red. nauk. Wiesław Ciechomski, Robert Romanowski ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. by
  • Ciechomski, Wiesław [Red.]
  • Romanowski, Robert [Red.]
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013
Availability:
Items available for loan: (1)M-107088. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej
Series: Publikacje Biznesowe
Edition: Wyd. 2.
Publication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002
Availability:
Items available for loan: (1)M-045391. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Międzyregionalne porozumienia handlowe : transpacyficzny regionalizm jako alternatywa dla "wolnego" handlu ? / Bartosz Michalski. by
  • Michalski, Bartosz
  • Difin [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Difin, 2014
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
Multimedia w biznesie i zarządzaniu / red. naukowa Leszek Kiełtyka. by
  • Kiełtyka, Leszek, (1953- ) [Red.]
  • Difin [pbl]
Language: Polish, English Summary language: English
Publication details: Warszawa : "Difin", 2009
Availability:
Items available for reference: (1)M-114631.
Oblicza internetu : sieciowe dyskursy : (roz)poznawanie cyfrowego świata / redakcja naukowa Marek Sokołowski. by
  • Sokołowski, Marek, (1962- ) [Redaktor]
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (Elbląg). Wydawnictwo [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Elbląg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2014
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 316.325.
Od inwestora do akcjonariusza spółki giełdowej / Mariusz Poślad, Stanisław Thiel. by
  • Poślad, Mariusz
  • Thiel, Stanisław
  • Polska. Komisja Nadzoru Finansowego [pbl]
Series: Poradnik Klienta Usług Finansowych
Edition: Stan prawny na 31.10.2014 r.
Publication details: Warszawa : Komisja Nadzoru Finansowego, 2015
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 336.76.
Patologie społeczne / pod red. Mariusza Jędrzejko ; Wyższa Szkoła Humanistyczna imienia Aleksandra Gieysztora. by
  • Jędrzejko, Mariusz [Red.]
Series: Człowiek i Zagrożenia ; z. 1
Publication details: Pułtusk : [Warszawa] : WSH im. Aleksandra Gieysztora ; na zlec. wydawcy Oficyna Wydawnicza ASPR-JR, 2006
Availability:
Items available for loan: (2)M-110600, ... Items available for reference: (1)CZ 364.6.
Podstawy e-biznesu / pod red. nauk. Agnieszki Szewczyk ; Uniwersytet Szczeciński. by
  • Szewczyk, Agnieszka, (1952- ) [Red.]
  • Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe [pbl]
Publication details: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych / Agnieszka Dejnaka. by
  • Dejnaka, Agnieszka
  • CeDeWu [pbl]
Publication details: Warszawa : CeDeWu, 2013
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 366.
Relacje przedsiębiorstwa z interesariuszami / red. nauk. Ewa Magier-Łakomy, Monika Boguszewicz-Kreft, Janusz Dworak. by
  • Magier-Łakomy, Ewa [Red.]
  • Boguszewicz-Kreft, Monika [Red.]
  • Dworak, Janusz [Red.]
  • Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk) [pbl]
Series: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ; t. 36Language: Polish Summary language: English
Publication details: Gdańsk : Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa ; CeDeWu, 2014
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-119803. Items available for reference: (1)M-115006.
Rewolucja social media / Michał Sadowski. by
  • Sadowski, Michał (informatyka)
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Sklepy internetowe : jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów / Marzena Feldy. by
  • Feldy, Marzena
  • Wolters Kluwer Polska [pbl]
Publication details: Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012
Online access:
Availability:
Items available for reference: (1)M-114688.
Społeczeństwo inform@cyjne : istota, rozwój, wyzwania / Tomasz Białobłocki [et al.]. by
  • Białobłocki, Tomasz
Publication details: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2006
Other title:
  • Społeczeństwo informacyjne
Availability:
Items available for loan: (1)M-084637. Items available for reference: (1)M-107936.
Społeczeństwo informacyjne - wizja czy rzeczywistość ? : II ogólnopolska konferencja naukowa pod honorowym patronatem Jego Magnificencji Rektora AGH prof. zw. dr hab. inż. Ryszarda Tadeusiewicza. T. 2 / red. Lesław H. Haber ; Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych Stosowanych. by
  • Haber, Lesław Henryk, (1943- ) [Red.]
  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica (Kraków). Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne [pbl]
Publication details: Kraków : AGH Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne, 2004
Other title:
  • Information society: vision or reality?
Availability:
Items available for reference: (1)M-105720.
Społeczeństwo informacyjne : problemy rozwoju / pod red. Agnieszki Szewczyk ; [aut.: Agnieszka Szewczyk et al.]. by
  • Szewczyk, Agnieszka, (1952- ) [Red.]
  • Difin [pbl]
Publication details: Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007
Availability:
Items available for reference: (1)M-107934.
Społeczeństwo informacyjne / pod red. Doroty Grodzkiej. by
  • Grodzka, Dorota [Red.]
Series: Studia Biura Analiz Sejmowych Kancelarii Sejmu ; 2009, nr 3 (19)Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Biuro Analiz Sejmowych Kancelarii Sejmu, 2009
Availability:
Items available for reference: (1)M-105713.
Sternicy mediów : wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku / Bogusław Nierenberg. by
  • Nierenberg, Bogusław [Autor]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : PWN, copyright © 2023
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Strategie i modele gospodarki elektronicznej / red. nauk. Celina M. Olszak, Ewa Ziemba ; aut. Celina M. Olszak [et al.]. by
  • Olszak, Celina [Red.]
  • Ziemba, Ewa [Red.]
  • Wydawnictwo Naukowe PWN [pbl]
Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007
Online access:
Availability:
Items available for loan: (1)M-082132. Items available for reference: (1)CZ 005.
Technologia w e-commerce : teoria i praktyka, poradnik menadżera / Tomasz Ejtminowicz [et al.] ; wstęp Piotr Karwatka. by
  • Ejtminowicz, Tomasz, (1973- )
  • Karwatka, Piotr [Wstęp]
  • Grupa Wydawnicza Helion [pbl]
Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2013
Availability:
Items available for loan: (1)M-113760. Items available for reference: (1)CZ 339.138.
Technologie informacyjne mediów / Włodzimierz Gogołek ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. by
  • Gogołek, Włodzimierz, (1949- )
  • Oficyna Wydawnicza Aspra-JR [pbl]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2005
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 659.3.
Współczesne trendy w zarządzaniu łańcuchem dostaw / Adam Koliński, Maciej Stajniak (red.). by
  • Koliński, Adam [Redaktor]
  • Stajniak, Maciej Marian [Redaktor]
  • Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM" [Wydawca]
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Radom : Instytut Naukowo-Wydawniczy "Spatium", 2021
Availability:
Items available for reference: (1)CZ 005.
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym / Łukasz Zakonnik. by
  • Zakonnik, Łukasz [Autor]
  • Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo [Wydawca]
Series: Ekonomia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Edition: Wydanie I.
Language: Polish Summary language: English
Publication details: Łódź : Wydanie Uniwersytetu Łódzkiego, 2019
Availability:
Items available for loan: (4)M-117895, ... Items available for reference: (1)CZ 366. Checked out (1)M-117893.
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz. by
  • Mróz, Bogdan [Autor]
  • Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza [Wydawca]
Edition: Wydanie I.
Publication details: Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021
Availability:
Items available for loan: (8)M-119190, ... Items available for reference: (1)CZ 336. Checked out (1)M-119193.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny