Normal view MARC view ISBD view
Author: Berniak-Woźny, Justyna.
Title: Cause-related marketing as a corporate image building tool / Justyna Berniak-Woźny.
Series: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie:
Publisher: Warszawa : Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2015.
Description: 170 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: ; 9788364614125.
Title notes: Na s. red. błędny ISBN: 978-83-64614-12-15.
Bibliogr. s. 143-170.
Subject(s): Wizerunek przedsiębiorstwa
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu -- Polska
Wizerunek przedsiębiorstwa -- Polska -- 1990-
Marketing społeczny
Marketing społeczny -- Polska -- 1990-
Alt Author: Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa)
List(s) this item appears in: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 339.138 (Browse shelf (MARKETING)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha