Normal view MARC view ISBD view
Author: Majorek, Marta.
Title: Kod YouTube : od kultury partycypacji do kultury kreatywności / Marta Majorek ; [projekt okładki i stron tytułowych Sepielak].
Publisher: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2015.
Description: 238 s. : il. ; 21 cm.
ISBN: 9788324226337.
Title notes: Na s. red. i s. 4 okł. błędny zapis ISBN: 97883-242-2633-7.
Bibliogr. s. 221-230. Netogr. s. 230-232. Indeks.
Subject(s): YouTube
Internet -- aspekt społeczny
Media społecznościowe
Alt Author: Sepielak, Paweł
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas"
List(s) this item appears in: PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE | MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Magazyn M-096647 Checked out 28/11/2019
Książka Czytelnia Główna CZ 316.77 (Browse shelf (KOMUNIKACJA SPOŁECZNA)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej
Książka Magazyn M-096648 Available

Powered by Koha