Normal view MARC view ISBD view
Author: Nieżurawski, Lech.
Title: Satysfakcja klienta : strategia - pomiar - zarządzanie : koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji / Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska.
Publisher: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010.
Description: 406 s. : il. ; 23 cm.
ISBN: 9788323124597.
Title notes: Bibliogr. s. 379-395.
Subject(s): Klientela
Konsumenci -- zadowolenie -- badania -- podręczniki akademickie
Konsumenci -- zadowolenie -- podręczniki akademickie
Relacje z klientami -- podręczniki akademickie
Alt Author: Pawłowska, Bożena (ekonomia)
Witkowska, Justyna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe
List(s) this item appears in: KONSUMENT | SPRZEDAŻ - MARKETING
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 366 (Browse shelf (KONSUMERYZM (KONSUMENCI))) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha