Normal view MARC view ISBD view
Author: Scott, David Meerman.
Title: Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / David Meerman Scott ; przeł. Marta Werbanowska.
Series: Biznes - Wolters Kluwer Polska:
Publisher: Warszawa : Wolters Kluwer Polska :International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2009.
Description: 283 s. ; 25 cm.
ISBN: 9788376015668.
Uniform titles: New rules of marketing and PR (pol.).
Title notes: Indeks.
Subject(s): Marketing -- 1990-
Blogi
Marketing w Internecie
Public relations
Alt Author: Werbanowska, Marta
Wolters Kluwer Polska
List(s) this item appears in: INTERNET - ZASTOSOWANIE
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 339.138 (Browse shelf (MARKETING)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha