Normal view MARC view ISBD view
Author: Jabłoński, Adam Stefan.
Title: Modele biznesu w sektorach pojawiających się i schyłkowych : tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na jakości i kryteriach ekologicznych / Adam Jabłoński ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Series: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej:
Publisher: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2008.
Description: 256 s., [2] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm.
ISBN: 9788388936609.
Title notes: Bibliogr. s. 246-256.
Dla studentów i pracowników naukowych.
Subject(s): Ekorozwój -- podręczniki akademickie
Przedsiębiorstwa -- innowacje -- podręczniki akademickie
Konkurencyjność (ekonomia) -- podręczniki akademickie
List(s) this item appears in: SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Magazyn M-111904 Available
Książka Magazyn M-053850 Available
Książka Czytelnia Główna CZ 658 (Browse shelf (ORGANIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWA)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha