Normal view MARC view ISBD view
Title: Edukacja konsumencka : cele, instrumenty, dobre praktyki / red. nauk. Anna Lewicka-Strzałecka.
Publisher: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, 2006.
Description: 253 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 8389437554.
Title notes: Bibliogr. przy rozdz.
Subject(s): Konsumenci -- edukacja -- Polska -- konferencje
Alt Author: Lewicka-Strzałecka, Anna
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Wydawnictwo
List(s) this item appears in: KONSUMENT | SPRZEDAŻ - MARKETING
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 366 (Browse shelf (KONSUMERYZM (KONSUMENCI))) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha