Normal view MARC view ISBD view
Author: Kowalski, Tadeusz.
Title: Media na rynku : wprowadzenie do ekonomiki mediów / Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung.
Series: Edukacja Medialna:
Publisher: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2006.
Description: 285 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 9788360501153; 8360501157.
Title notes: Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Subject(s): Mass media -- aspekt ekonomiczny -- podręczniki akademickie
Mass media -- aspekt ekonomiczny -- Polska -- podręczniki akademickie
Alt Author: Jung, Bohdan
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Magazyn M-056004 Available
Książka Magazyn M-056005 Available
Książka Magazyn M-056006 Available
Książka Czytelnia Główna CZ 659.3 (Browse shelf (ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej
Książka Magazyn M-070779 Available
Książka Magazyn M-074931 Available
Książka Magazyn M-080553 Available

Powered by Koha