Normal view MARC view ISBD view
Title: Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce / pod red. Jolanty Gładys-Jakóbik.
Series: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa: 489
Publisher: Warszawa : Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 2002.
Description: 137 s. ; 24 cm.
ISBN: 8372251363.
Title notes: Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Subject(s): Biznesmeni -- Polska -- 1990-
Grupy nacisku -- Polska -- 1990-
Lobbing
Alt Author: Gładys-Jakóbik, Jolanta
Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza
List(s) this item appears in: LOBBING
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 32 (Browse shelf (NAUKI POLITYCZNE)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha