Normal view MARC view ISBD view
Author: Kotler, Philip.
Title: Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
Publisher: [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, cop. 2016.
Description: 828 s. : il. ; 31 cm.
ISBN: 9788363391102.
Uniform titles: Marketing (pol.).
Title notes: W wydaniu oryginalnym odmienna kolejność autorów.
Miejsce wydania na postawie strony www.nieoczywiste.pl.
Indeks.
Subject(s): Marketing -- podręczniki akademickie
Alt Author: Armstrong, Gary
Garbarski, Lechosław
Wąsik, Dorota (tłumacz)
GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta
List(s) this item appears in: SPRZEDAŻ - MARKETING | KONSUMENT | LOKOWANIE PRODUKTU (product placement)
Item type Current location Call number Status Date due
Książka Czytelnia Główna CZ 339.138 (Browse shelf (MARKETING)) Dostępne na półce w Czytelni Głównej

Powered by Koha