Kowalski, Tadeusz (1955- ).
Media na rynku : wprowadzenie do ekonomiki mediów / Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2006. - 285 s. : il. ; 24 cm. - Edukacja Medialna . - Edukacja Medialna .
Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
9788360501153 8360501157
Mass media--aspekt ekonomiczny--podręczniki akademickie.
Mass media--aspekt ekonomiczny--Polska--podręczniki akademickie.
Media na rynku : wprowadzenie do ekonomiki mediów / Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung. - Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2006. - 285 s. : il. ; 24 cm. - Edukacja Medialna . - Edukacja Medialna .
Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy, odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
9788360501153 8360501157
Mass media--aspekt ekonomiczny--podręczniki akademickie.
Mass media--aspekt ekonomiczny--Polska--podręczniki akademickie.