Logo Krakowskiej Akademii
Local cover image
Local cover image

Media a opinie i postawy społeczne / red. nauk. Zbigniew Pucek i Joanna Bierówka ; Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Wydział Nauk Humanistycznych.

Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlecenie Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2011.Description: 131, [2] s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 9788375711578
Subject(s): Online resources: Dostępne również w wersji elektronicznej.
List(s) this item appears in: #PUBLIKACJE OFICYNY WYDAWNICZEJ AFM | PRZEMOC
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka KA Magazyn M-114656 Available 10116004
Książka Biblioteka KA Czytelnia Główna CZ KA 659.3 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10116005
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067474 Available 10116007
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067475 Available 10116006
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067476 Available 10116009
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067477 Available 10116008
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067478 Available 10116010
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067479 Available 10116011
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067480 Available 10116013
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067481 Available 10116012
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067482 Available 10116015
Książka Biblioteka KA Magazyn M-067483 Available 10116014
Total holds: 0

Bibliogr. przy rozdz.

Dostępne również w wersji elektronicznej.

Media a kształtowanie poglądów w kwestiach bioetyki / Agnieszka Dęsoł. by
  • Dęsoł, Agnieszka
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Media jako główny czynnik kształtujący populizm penalny / Justyna Karaźniewicz, Monika Kotowska. by
  • Karaźniewicz, Justyna
  • Kotowska, Monika
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Media kształtujące społeczne wzburzenie / Piotr Sienkiewicz. by
  • Sienkiewicz, Piotr, (1945- )
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Medialna "retoryka nienawiści" w Republice Macedonii jako narzędzie kształtowania rzeczywistości społecznej i politycznej / Katarzyna Vanevska. by
  • Vanevska, Katarzyna Weronika
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Między pozorem a rzeczywistością : specyfika funkcjonowania mediów lokalnych / Sylwia Męcfal. by
  • Męcfal, Sylwia
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Psychologiczne aspekty tworzenia kampanii społecznych w walce z przemocą domową w Polsce i na świecie / Maria Bazan. by
  • Bazan, Maria (psychologia)
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Recepcja komunikatów reklamy społecznej wśród młodzieży / Julita Kożuch. by
  • Kożuch-Prokopiuk, Julita
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Word of Mouth Marketing w kreowaniu społeczności prosumentów / Monika Marta Przybysz. by
  • Przybysz, Monika, (1978- )
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.
Wpływ mediów masowych na powszechność zawierania umów kredytowych / Magdalena Frańczuk. by
  • Frańczuk, Magdalena, (1976- )
Source: Media a opinie i postawy społeczne
Availability:
No items available.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny