Logo Krakowskiej Akademii

Badania marketingowe na rynku business-to-business / Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.

By: Contributor(s): Publication details: Kraków : Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych, 2006.Description: 320 s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 8374840153
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka KA Magazyn M-090539 Available 10123944
Książka Biblioteka KA Magazyn M-059196 Available 10096692
Książka Biblioteka KA Czytelnia Główna CZ 339.138 Dostępne na półce w Czytelni Głównej 10096693
Total holds: 0

Bibliogr. s. 309-315. Indeks.

Dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzytywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach oraz dla studentów do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.

Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny