Logo Krakowskiej Akademii

Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy / pod red. Andrzeja Wiśniewskiego i Edwarda Hościłowicza.

Contributor(s): Series: Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria A, Wydział Zarządzania i Marketingu ; z. 4Analytics: Show analyticsPublication details: Białystok : Wydaw. WSFiZ, 2000.Description: 311 s. : rys., wykr. ; 24 cmSubject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka KA Magazyn M-000477 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004708
Total holds: 0

Bibliogr. przy rozdz.

Ewolucja koncepcji strategii marketingowych w gospodarce rynkowej / Krystyna Backiel. by
  • Backiel, Krystyna [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Marketing mix w przedsiębiorstwie branży tekstylnej / Urszula Widelska. by
  • Widelska, Urszula [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Marketingowe atrybuty produktu i zasady ich kształtowania / Edward Hościłowicz. by
  • Hościłowicz, Edward [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Marketingowe strategie wejścia przedsiębiorstwa na rynek / Lechosław Garbarski. by
  • Garbarski, Lechosław [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Public Relations jako narzędzie promocji zorientowane na otoczenie / Jarosław Zalejski. by
  • Zalejski, Jarosław [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Rola reklamy w procesie globalizacji / Anna Kozłowska. by
  • Kozłowska, Anna (reklama) [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Społeczne uwarunkowania reklamy / Jolanta Polakowska-Kujawa. by
  • Polakowska-Kujawa, Jolanta [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Wizerunek firmy jako element jej wartości / Wojciech Budzyński. by
  • Budzyński, Wojciech [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Zagrożenia dla konsumentów ze strony marketingowej działalności firm w Polsce / Andrzej Wiśniewski. by
  • Wiśniewski, Andrzej (ekonomia) [Autor]
Source: Aktualne problemy marketingu w Polsce : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny