Logo Krakowskiej Akademii

Reklama : podstawowa wiedza o reklamie / Ulrich Werner ; [wybór tekstu, adapt. i red. Jarosław Sołtys].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: German Series: Moja FirmaAnalytics: Show analyticsPublication details: Warszawa : Thaurus, 1992.Description: 292, [1] s. ; 17 cmISBN:
  • 8385357033
Uniform titles:
  • Werbung (pol. ; wybór)
Subject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka KA Magazyn M-003566 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10004792
Total holds: 0

Na s. tyt.: zadania, cele, środki reklamowe, ogłoszenia, public relations, mailing, planowanie, projektowanie formy, prospekty, katalogi, kontrola wyników, organizacja, promocja sprzedaży, tekst, makieta, realizacja, nośniki reklamy, słownik mediów.

Komunikacja w XXI wieku / Mariola Michałowska. by
  • Michałowska, Mariola [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Niedoceniona wartość przymusu : o przekładzie pewnego komiksu dla dzieci / Elżbieta Skibińska. by
  • Skibińska, Elżbieta, (1956- ) [Autor]
Source: Między Oryginałem a Przekładem
Source: Między tekstem a obrazem : przekład a telewizja, reklama, teatr, film, komiks, internet
Availability:
No items available.
Nośniki i środki reklamy / Janusz Śnihur. by
  • Śnihur, Janusz [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta / Anetta Barska. by
  • Barska, Anetta [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa / Mariola Michałowska. by
  • Michałowska, Mariola [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Warsztat tworzenia reklamy / Anetta Barska. by
  • Barska, Anetta [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Wyzwania dla biznesu / Mariola Michałowska. by
  • Michałowska, Mariola [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Zasady współpracy z agencją reklamową / Janusz Śnihur. by
  • Śnihur, Janusz [Autor]
Source: Reklama wczoraj i dziś
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny