Logo Krakowskiej Akademii

Marketing : wybrane zagadnienia / B. Gnela [et al.] ; Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Contributor(s): Analytics: Show analyticsPublication details: Kraków : Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania AE, 1992.Description: 270, [14] s., [1] k. złoż. tabl. : il. ; 24 cmSubject(s):
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Książka Biblioteka KA Magazyn M-021451 Available 10016504
Książka Biblioteka KA Magazyn M-039629 Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) 10022059
Książka Biblioteka KA Magazyn M-021452 Available 10005662
Total holds: 0

Bibliogr. przy rozdz.

Rola wzajemnego zaufania w kształtowaniu zasobów sieciowych / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Powiązania sieciowe jako czynnik utrawalania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania procesu zarządzania projektami w ogranizacjach non-profit / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Znaczenie nowego produktu w działalności polskich przedsiębiorstw / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rola zmiennych zewnętrznych w modelowaniu jakości marketingowej produktów / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ocena atrakcyjności oferty towarzystw ubezpieczeń wzajemnych na tle ofert ubezpieczeniowych spółek akcyjnych / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sposoby kształtowania cen na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Nowe sposoby komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa z rynkiem / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Młodzi konsumenci jako respondenci : implikacje metodyczne / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Przegląd procedur analitycznych data mining / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Innowacyjność gospodarki polskiej na tle Czech, Słowacji i Węgier po akcesji do Unii Europejskiej / Bożena Pera. by
  • Pera, Bożena
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Innowacyjność jako miara rozwoju przedsiębiorstwa / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Determinanty organizacji marketingu w przedsiębiorstwach działających na rynkach zagranicznych / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Warunki konkurowania na rynku materiałów budowlanych / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Sieci franchisingowe na rynku FMCG w Polsce / Karolina Orzeł. by
  • Orzeł, Karolina
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Marketing zapachowy jako nowy sposób komunikacji polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Reklama w Internecie jako instrument komunikacji marketingowej z młodymi odbiorcami / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych / Janusz Fudaliński, Halina Smutek. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Proces zarządzania ryzykiem w firmie / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wykorzystanie metody benchmarketingu w doskonaleniu zarządzania organizacjami non-profit / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Determinanty strategii stymulacji rynku w przedsiębiorstwach (w świetle wyników badań) / Marek Rawski. by
  • Rawski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wartość dla klienta a stabilność jego opinii : (na przykładzie soków owocowych) / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Współpraca partnerska w procesie rozwoju produktów high-technology / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Samochód osobowy jako dobro trwałego użytku i przedmiot konsumpcji : próba identyfikacji / Jakub Niestrój. by
  • Niestrój, Jakub
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Otoczenie prawne a działalność reklamowa na przykładzie wybranych rynków w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wybrane techniki komunikowania się przedsiębiorstwa z młodymi konsumentami / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Priebežný audit komunikačného nástroja direct mailingu ako podmienka úspešnej marketingovej komunikácie / Miroslava Szarková. by
  • Szarková, Miroslava, (1951- )
Source: Marketing
Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
Drzewa klasyfikacyjne CART jako alternatywa dla klasycznych metod analizy danych marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Identyfikacja czynników wyboru miejsc dokonywania zakupów z wykorzystaniem analizy czynnikowej / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ewolucja stanowisk sprzedażowych w handlu detalicznym / Justyna Światowiec. by
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Marka własna w handlu : obszar współpracy czy konfliktów / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Zmienność stopy dyskonta dla wyborów w czasie / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Segmentacja w praktyce instytucji bankowych i ubezpieczeniowych : studia przypadków / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Budowanie relacji partnerskich na rynku instytucjonalnym / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rozwój form handlu wielkopowierzchniowego z artykułami FMCG w Polsce / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wykorzystanie IT w zarządzaniu obszarem recepcji turystycznej przez wartość dla klienta / Renata Seweryn. by
  • Seweryn, Renata (ekonomia)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania rozwoju systemów CRM w usługach bankowych / Karolina Orzeł. by
  • Orzeł, Karolina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Celebrity Endorsement w działaniach reklamowych polskich przedsiębiorstw / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Specyfika przekazu reklamy telewizyjnej skierowanej do dzieci / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
A merket outline of dessert wines : in particular the Tokaj-Hegyalja Wine Specialities / Zoltán Szakál. by
  • Szakál, Zoltán, (1976- )
Source: Marketing
Availability:
No items available.
Ocena stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się / Halina Smutek, Janusz Fudaliński. by
  • Smutek, Halina
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
System informacyjny w zarządzaniu strategicznym firmą / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wybrane problemy budowy i interpretacji skal złożonych bazujących na klasycznej teorii testu / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wizerunek marketingu wśród polskich internautów w świetle badań ankietowych : ujęcie modelowe / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sektor ekonomii społecznej, jego miejsce i funkcje w gospodarce rynkowej / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rola technologii innowacyjnej w zarządzaniu strategicznym / Danuta Marszałek-Surówka. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Psychologiczne uwarunkowania kształtujące system strategicznego zarządzania organizacjami / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Uwarunkowania i skutki procesu globalizacji / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Instytucje ekonomii społecznej jako podmioty rynkowe / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Zastosowanie outsourcingu w programach outplacementowych / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Konsekwencje wyboru sposobu wejścia sieci detalicznej na rynek zagraniczny dla tworzenia jej przewagi konkurencyjnej / Grażyna Śmigielska. by
  • Śmigielska, Grażyna
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Asymetria informacji a działalność marketingowa firm handlowych : zarys problemu / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wykorzystanie pozycjonowania produktu w działalności przedsiębiorstw handlowych : (w świetle wyników badań) / Marek Rawski. by
  • Rawski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Analiza ryzyka w korporacyjnej polityce zapobiegania stratom łańcucha dostaw branży FMCG / Janusz Liber. by
  • Liber, Janusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Proces segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym / Renata Oczkowska. by
  • Oczkowska, Renata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wzorce komunikacji w rodzinie a decyzje nabywcze młodych konsumentów / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Agencja reklamowa jako główny podmiot na rynku komunikacji marketingowej w Polsce / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Sposoby wizualizacji modeli drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpływ działalności innowacyjnej na wzrost konkurencyjności firm / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Relacje B2B pomiędzy firmami uczestniczącymi w dystrybucji materiałów budowlanych : wyniki badań / Marek Rutkowski. by
  • Rutkowski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Zarządzanie organizacją działającą w oparciu o marketing sieciowy / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpływ Internetu na działania marketingowe detalicznych firm handlowych / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Pozycjonowanie produktów a wartość przedsiębiorstwa : teoria i praktyka gospodarcza / Marek Rawski. by
  • Rawski, Marek
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Decyzje cenowe a wartość przedsiębiorstwa / Piotr Hadrian. by
  • Hadrian, Piotr
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Podejścia stosowane przy identyfikacji i pomiarze kosztów transakcyjnych w procesach wymiany / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Strategiczne uwarunkowania zarządzania finansami w organizacji / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Instytucje ekonomii społecznej i zasadność ich funkcjonowania we współczesnej gospodarce / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Vplyv kvality komunikácie na získavanie finančných zdrojov z eurofondov určených na rozvoj regiónov SR / Miroslava Szarková. by
  • Szarková, Miroslava, (1951- )
Source: Marketing
Language: Czech Summary language: English
Availability:
No items available.
Procesy globalizacji a komunikacja marketingowa współczesnych przedsiębiorstw : przegląd pojęć / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wpływ różnic kulturowych na działalność marketingową przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym / Agnieszka Hajdukiewicz. by
  • Hajdukiewicz, Agnieszka
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Entropijne sposoby podziału drzew klasyfikacyjnych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Typologia, grupowanie, segmentacja i klasyfikacja w marketingu : terminologiczna analiza porównawcza / Jakub Niestrój. by
  • Niestrój, Jakub
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Błędy w badaniach sondażowych a ich skuteczność / Jolanta Mirek. by
  • Mirek, Jolanta
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Decyzje nabywcze młodych konsumentów : (w wieku 9-11 lat) / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka. by
  • Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Arbitraż na rynku opcji jako podstawa ich wyceny / Ryszard Węgrzyn. by
  • Węgrzyn, Ryszard
Source: Marketing
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
System finansowy, rynek finansowy : podstawowe zależności : pojęcie bankowości inwestycyjnej / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
Bankowość inwestycyjna w gospodarkach państw wysoko rozwiniętych / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
Bankowość inwestycyjna w Polsce / Zbigniew Mazur. by
  • Mazur, Zbigniew (marketing)
Source: Banki na rynku kapitałowym : podstawowe zagadnienia bankowości inwestycyjnej
Availability:
No items available.
Wpółpraca między dostawcą a odbiorcą w procesie zarządzania nowym produktem przemysłowym / Danuta Surówka-Marszałek. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Kierunki rozwoju polityki zaopatrzeniowej przedsiębiorstw w warunkach konkurencji globalnej / Justyna Światowiec. by
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Przemiany rynku i przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce pod wpływem inwestycji zagranicznych / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Rola technologii informatycznych w procesie budowy partnerskich stosunków z klientami / Marek Drwal. by
  • Drwal, Marek
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Wybrane efekty w zachowaniach podmiotów indywidualnych na rynku finansowym / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Jakość produktu a zachowanie konsumenta (na przykładzie telewizorów) / Jadwiga Stobiecka. by
  • Stobiecka, Jadwiga
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Zarządzanie public relations w firmach międzynarodowych działających w Polsce - wybrane aspekty / Agnieszka Żbikowska. by
  • Żbikowska, Agnieszka (public relations)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1990-2000 / Magdalena Dołhasz. by
  • Dołhasz, Magdalena Władysława
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Rynek odzieży męskiej w Niemczech - analiza sytuacji marketingowej / Krzysztof Kapera. by
  • Kapera, Krzysztof
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne / Tomasz Bober. by
  • Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Klasyczna analiza dyskryminacyjna w badaniach rynkowych i marketingowych / Mariusz Łapczyński. by
  • Łapczyński, Mariusz
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Modelowanie symulacyjne rynku na podstawie wyników analizy conjoint / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników w strategicznym zarządzaniu organizacjami non profit / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy
Availability:
No items available.
Strategische Plannung und die Rolle der Information in Mikro- und Kleinunternehmen / László Józsa, Csilla Czeglédi. by
  • Józsa, László
  • Czeglédi, Csila
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Analìz ta tendencìï rozvitkurinku reklami v Ukraïnì / Tamara Zabuta, Ûrij Peleh. by
  • Zabuta, Tamara Vasilivna
  • Peleh, Ûrìj Volodimirovič, (1972- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kreowanie marki miejscowości ekskluzywnych na przykładzie St. Moritz i St. Anton / Joanna Pietrzyk. by
  • Pietrzak, Joanna (turystyka)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Directory for activationg personality creative energy - entrepreneurship training system of XXI century / Deyan Donkov. by
  • Donkov, Deân Vladimirov
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Reklama społeczna - istota uwarunkowania jej stosowania / Magdalena Dołhasz. by
  • Donkov, Deân Vladimirov
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kreowanie potencjalnej wartości w relacjach partnerskich / Danuta Surówka-Marszałek, Justyna Światowiec. by
  • Surówka-Marszałek, Danuta
  • Światowiec-Szczepańska, Justyna
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Marek Drwal. by
  • Drwal, Marek
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Budowanie partnerskich stosunków z klientami w firmie usługowej / Dominika Kubacka. by
  • Kubacka, Dominika
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Charakterystyka klientów hipermarketów w Krakowie na podstawie pomiaru użyteczności usługi handlowej metodą "conjoint" / Jarosław Plichta. by
  • Plichta, Jarosław (zarządzanie)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Efficiency and benchmarking in the public and non-profit sector / Georg Westermann. by
  • Westermann, Georg
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Digitalisation and tv - communialities and discrepancies between Austria and ist european neighbours / Brita Kettner. by
  • Kettner, Brita
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Zarządzanie firmą u progu XXI wieku a koncepcja zrównoważonego rozwoju / Andrzej Chodyński. by
  • Chodyński, Andrzej
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Przedsiębiorczość i odpowiedzialność / Eugeniusz Kulwicki. by
  • Kulwicki, Eugeniusz, (1927- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem gospodarki żywnościowej w ujęciu AHP / Wiktor Adamus, Anna Gręda. by
  • Adamus, Wiktor
  • Florek-Paszkowska, Anna Katarzyna
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina Smutek. by
  • Smutek, Halina
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
System informacyjny w zarządzaniu rozwojem produktu / Jolanta Walas-Trębacz. by
  • Walas-Trębacz, Jolanta
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Strategiczny wymiar innowacji organizacyjnych / Janusz Fudaliński. by
  • Fudaliński, Janusz, (1970?-2015)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kompetencje komunikacyjne menedżerów / Janusz Ziarko. by
  • Ziarko, Janusz
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Zarządzanie wiedzą - jak osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku / Krzysztof Kubiak. by
  • Kubiak, Krzysztof, (1967- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Pożądane zachowania organizacyjne drogą do skutecznego zarządzania / Paweł Tyrała. by
  • Tyrała, Paweł, (1940-2013)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Zastosowania Technologii Informacyjnej w Zarządzaniu Wiedzą / Dorota Wilk-Kołodziejczyk z zespołem. by
  • Wilk-Kołodziejczyk, Dorota
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Kyberterorizmus : budúcnost' "klasického" terorizmu / L'udmila Lysá, Stanislav Šimek. by
  • Lysá, L'udmila
  • Šimek, Stanislav
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Teoretické východiská zhlukovej analýza a jej aplikácie v personálnom manažmente / L'udmila Lysá, Pavel Mikuš. by
  • Lysá, L'udmila
  • Mikuš, Pavel
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Niektoré charakterisyiky profilu euro-manažéra l'udských zdrojov / Milan Droppa. by
  • Droppa, Milan
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Budżetowanie zarządcze bazą dla controllingu zarządczego / Wiktor Krawczyk. by
  • Krawczyk, Wiktor, (1934-2017)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych w Polsce i na świecie - szanse i zagrożenia / Maria Płonka. by
  • Płonka, Maria
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Aktywa finansowe polskich gospodarstw domowych w 2003 r. / Dariusz Fatuła. by
  • Fatuła, Dariusz
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Ryzyko a decyzje w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi / Bogdan Kosowski. by
  • Kosowski, Bogdan, (1959- )
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Metody oceny efektów konsolidacji banków / Magdalena Micek. by
  • Sławińska, Magdalena
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Koncepcje oceny efektywności inwestycji w strategii CRM / Paulina Kowalczyk. by
  • Kowalczyk, Paulina (fundusze europejskie)
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Wykorzystanie środków pomocowych Unii Europejskiej w zarządzaniu organizacją / Jakub Nieciuński. by
  • Nieciuński, Jakub
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Zastosowanie Balanced Scorecard w zarządzaniu - próba oceny koncepcji / Magdalena Belniak. by
  • Belniak, Magdalena
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Czy polskie przedsiębiorstwo XXI wieku potrzebuje controllingu? / Barbara Oliwkiewicz. by
  • Oliwkiewicz, Barbara
Source: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku
Availability:
No items available.
Potencjalna prosumpcja etnocentryczna w kontekście znajomości istoty etnocentryzmu konsumenckiego = Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism / Agnieszka Izabela Baruk. by
  • Baruk, Agnieszka Izabela, (1973- )
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Potential ethnocentric prosumption in the context of knowledge of essence of consumer ethnocentrism
Availability:
No items available.
Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Charakterystyka rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Podmioty na rynku sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Produkty sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Dystrybucja i ceny produktów sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Promocja organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Nowe media w marketingu organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Sponsoring sportu / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Strategie marketingowe organizacji sportowych / Andrzej Sznajder. by
  • Sznajder, Andrzej [Autor]
Source: Marketing sportu
Availability:
No items available.
Logistyka jako determinanta tworzenia wartości dla klienta w handlu elektronicznym / Krystyna Maria Iwińska-Knop, Dagmara Skurpel. by
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
  • Skurpel, Dagmara [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Segmentacja klientów wewnętrznych jako narzędzie wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Maria Iwińska-Knop. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Implikacje marketingowego spojrzenia na pracownika / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Iwińska-Knop, Krystyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Reakcje pracowników na kryzys-aspekty behawioralne / Izabela Dagmara Bednarska-Wnuk. by
  • Bednarska-Wnuk, Izabela [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy mikrofinansów / Joanna Fila. by
  • Fila, Joanna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Budowanie relacji w procesach komercjalizacji innowacji naukowych / Małgorzata Anna Grzegorczyk. by
  • Grzegorczyk, Małgorzata (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Teoria gier i jej znaczenie w dynamicznych modelach konkurowania / Zbigniew Matyjas. by
  • Matyjas, Zbigniew [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Game theory and its significance in the dynamic models of competition
Availability:
No items available.
Przesłanki popełniania nadużyć w przedsiębiorstwach / Lena Grzesiak. by
  • Grzesiak, Lena [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gotwald-Feja, Beata, (1986- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Rola komunikacji w kształtowaniu postaw wobec systemów oceniania okresowego pracowników = the role of communication in shaping employees' attitudes towards appraisal systems / Anna Michałkiewicz. by
  • Michałkiewicz, Anna (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Role of communication in shaping employees' attitudes towards appraisal systems
Availability:
No items available.
Inteligentna specjalizacja regionalna w rozwoju regionu na przykładzie regionu łódzkiego / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gotwald-Feja, Beata, (1986- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Wyzwania dla współczesnej dydaktyki marketingu w szkołach wyższych między teorią a oczekiwaniami pracodawców i studentów / Bogdan Kazimierz Gregor, Beata Gotwald-Feja. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Gotwald-Feja, Beata, (1986- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Wirtualne światy miejscem rozwoju zasobów ludzkich / Paweł Łuczak. by
  • Łuczak, Paweł [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Uwarunkowania i problemy funkcjonowania polskich uczelni w kontekście działań employer branding / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Barbara Szymocha. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Szymocha, Barbara [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Strategie marketingu międzynarodowego w świetle globalnych scenariuszy rozwoju do 2025 roku = international marketing strategies in the light of scenarios of global development by 2025 / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • International marketing strategies in the light of scenarios of global development by 2025
Availability:
No items available.
Twórczość a profesjonalizm specjalisty zarządzania zasobami ludzkimi w reprezentacjach pojęciowych studentów kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi = creativity and professionalism of specialist of human resource management in students concepcts / Patrycja Mizera-Pęczek. by
  • Mizera-Pęczek, Patrycja [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Creativity and professionalism of specialist of human resource management in students concepcts
Availability:
No items available.
Błędy w procesie selekcji pracowników kreatywnych / Patrycja Mizera-Pęczek. by
  • Mizera-Pęczek, Patrycja [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Ewolucja dydaktyki marketingu w wymiarze akademickim : proces, metody, wyzwania / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Koncepcje zarządzania strategicznego a marketing konflikt czy współpraca / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Zróżnicowanie źródeł sukcesu : analiza porównawcza firm funkcjonujących w tradycyjnym i internetowym modelu działania = Diversity of sources success : comperatative analysis between traditional and internet-based companies / Robert Kozielski. by
  • Kozielski, Robert, (1968- ) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Diversity of sources success : comperatative analysis between traditional and internet-based companie
Availability:
No items available.
Różnorodność pokoleniowa pracowników-implikacje dla zarządzania ludźmi (na przykładzie wybranych organizacji) / Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Joanna Kaczorowska. by
  • Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga [Autor]
  • Kaczorowska, Joanna (zarządzanie) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Big data w marketingu - narzędzie doskonalenia relacji z klientami = Big data in marketing - tool for improving customer relationship / Jędrzej Wieczorkowski, Iwona Chomiak-Orsa, Ilona Pawełoszek. by
  • Wieczorkowski, Jędrzej [Autor]
  • Chomiak, Iwona [Autor]
  • Pawełoszek, Ilona [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Other title:
  • Big data in marketing - tool for improving customer relationship
Availability:
No items available.
Wsparcie informacyjne negocjacji biznesowych w praktyce polskich przedsiębiorstw / Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Kalińska-Kula, Magdalena [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Analiza oczekiwań klientów w zakresie funkcjonalności stron internetowych banków / Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec. by
  • Grzegorczyk, Wojciech, (1956- ) [Autor]
  • Sibińska, Anna [Autor]
  • Krawiec, Wioletta [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Crowdsourcing - czynniki motywujące tłum do działania / Wioletta Krawiec. by
  • Krawiec, Wioletta [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Wyzwania i procesy adaptacji do zmian oraz kierowania pracownikami w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora spożywczego = Challenges and processes of adapting changes and managing employees in small and medium-sized enterprises in the food sector / Jerzy Paszkowski, Wioleta Grzybowska. by
  • Paszkowski, Jerzy (zarządzanie) [Autor]
  • Grzybowska, Wioleta [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Challenges and processes of adapting changes and managing employees in small and medium-sized enterprises in the food sector
Availability:
No items available.
Zachowania konsumentów podczas zakupów spożywczych w Internecie - wybór kierunków i propozycji badawczych = Consumer behavior while grocery shopping on-line - research propositions / Małgorzata Karpińska-Krakowiak. by
  • Karpińska-Krakowiak, Małgorzata [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Consumer behavior while grocery shopping on-line - research propositions
Availability:
No items available.
Brand equity in social media - insights from experimental research with various product categories / Małgorzata Karpińska-Krakowiak. by
  • Karpińska-Krakowiak, Małgorzata [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: English Summary language: Polish
Availability:
No items available.
Jak najlepiej zaprezentować startup - schemat optymalnego startup pitch = How to best present a startup - optimal startup pitch schema / Konrad Szczukiewicz, Marek Makowiec. by
  • Szczukiewicz, Konrad [Autor]
  • Makowiec, Marek [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • How to best present a startup - optimal startup pitch schema
Availability:
No items available.
Customer engagement - związki z kategoriami pokrewnymi i konteksty badawcze = Customer engagement - bonds with related categories & research contexts / Piotr Krowicki. by
  • Krowicki, Piotr (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Customer engagement - bonds with related categories & research contexts
Availability:
No items available.
Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Postawy personelu a sukces placówki / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Relacje przełożonego z podwładnymi / Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska. by
  • Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka [Autor]
Source: Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Availability:
No items available.
Marketing 3.0 / Michał Dziekoński. by
  • Dziekoński, Michał [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Rynek internetowy w Polsce i na świecie / Tomasz Surmacz. by
  • Surmacz, Tomasz [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wpływ Internetu na gospodarkę / Krzysztof Bełech. by
  • Bełech, Krzysztof, (1970- ) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Social media - spoleczny wymiar Internetu / Dominik Kaznowski. by
  • Kaznowski, Dominik [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Rola edukacji w środowisku online / Paweł Kolenda. by
  • Kolenda, Paweł [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Usability i User Experience / Jarosław Królewski. by
  • Królewski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Marketing mobilny / Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński. by
  • Mikowska, Monika [Autor]
  • Ogonowski, Andrzej (e-marketing) [Autor]
  • Zarudzka, Anna [Autor]
  • Kielich, Adrian [Autor]
  • Koźniewski, Piotr [Autor]
  • Nowak, Marcin (e-marketing) [Autor]
  • Zieliński, Paweł (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
E-mail marketing / Paweł Sala. by
  • Sala, Paweł [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Automatyzacja marketingu / Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota. by
  • Błażewicz, Grzegorz [Autor]
  • Piechota, Bartłomiej [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Gry w Internecie / Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska. by
  • Jankowski, Jacek (e-marketing) [Autor]
  • Drabik-Kochmańska, Magdalena [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wideo i audio w sieci / Teresa Wierzbowska. by
  • Wierzbowska, Teresa [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Od e-commerce do "zakupów totalnych" / Justyna Dziegieć. by
  • Dziegieć, Justyna [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Vademecum budowania platformy e-commerce / Anna Siemińska. by
  • Siemińska, Anna (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Copywriting / Leszek Łuczyn. by
  • Łuczyn, Leszek [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Content marketing / Barbara Stawarz. by
  • Stawarz, Barbara [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Kampanie społeczne w Internecie / Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech. by
  • Świercz, Joanna (e-marketing) [Autor]
  • Orzech, Anna Jadwiga [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Badania mediów internetowych / Andrzej Garapich. by
  • Garapich, Andrzej [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Monitoring mediów społecznościowych / Jarosław Roszkowski. by
  • Roszkowski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence : dokąd zmierza nowoczesny marketing / Jarosław Królewski. by
  • Królewski, Jarosław [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Nowy wymiar handlu : ewolucja czy rewolucja / Bartosz Józefowski. by
  • Józefowski, Bartosz [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży / Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka. by
  • Urbaniak, Magdalena (e-marketing) [Autor]
  • Głowacka, Aneta (e-marketing) [Autor]
  • Gałuszka, Damian [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Z technologią za pan brat / Jarosław Królewski, Miłosz Baluś. by
  • Królewski, Jarosław [Autor]
  • Baluś, Miłosz [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Jak współpracować z zespołem IT / Przemysław Tarczyński. by
  • Tarczyński, Przemysław (media) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) / Maciej Wiktorowski. by
  • Wiktorowski, Maciej [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Obsługa klienta w sieci / Michał Kasperczyk. by
  • Kasperczyk, Michał (e-marketing) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci / Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk. by
  • Gładki, Łukasz [Autor]
  • Piwowarczyk, Wojciech (prawo) [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Marketing w start-upach / Marek Przystaś. by
  • Przystaś, Marek [Autor]
Source: E-marketing : współczesne trendy, pakiet startowy
Availability:
No items available.
Profil kadry w kontekście inteligentnych specjalizacji regionalnych na przykładzie sektora włókienniczo-odzieżowego województwa łódzkiego / Monika Fabińska. by
  • Fabińska, Monika [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Zachowania nabywców / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Produkt / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Cena / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Budowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Wybór rynku docelowego i pozycjonowanie oferty marketingowej / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Komunikacja marketingowa w internecie / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Koncepcja zintegrowanej komunikacji / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Public Relations / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing społeczny / Magdalena Daszkiewicz. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing terytorialny / Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski. by
  • Daszkiewicz, Magdalena [Autor]
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Dystrybucja / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Procesy komunikacyjne w działaniach przedsiębiorstw / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Proces budowania strategii komunikacji marketingowej / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Reklama / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Sprzedaż osobista / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Promocja sprzedaży / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie / Dariusz Sobotkiewicz. by
  • Sobotkiewicz, Dariusz [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketing polityczny / Paweł Waniowski. by
  • Waniowski, Paweł [Autor]
Source: Marketing : teoria i przykłady
Availability:
No items available.
Marketingowe i finansowe czynniki tworzenia wartości / Grażyna Golik-Górecka. by
  • Golik-Górecka, Grażyna [Autor]
Source: Handel Wewnętrzny
Source: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing
Language: Polish Summary language: English, Russian
Availability:
No items available.
Innowacyjne dashboardy a zakres Big Data marketingu analitycznego = Innovative dashboards and the scope of Big Data analytical marketing / Grażyna Golik-Górecka. by
  • Golik-Górecka, Grażyna [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Other title:
  • Innovative dashboards and the scope of Big Data analytical marketing
Availability:
No items available.
Reklama a grafika trójwymiarowa / Przemysław Ścigała. by
  • Ścigała, Przemysław
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Klasyfikacja barier podejmowania współpracy z otoczeniem gospodarczym przez uczelnie wyższe / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
  • Bryła, Paweł [Autor]
  • Jurczyk, Tomasz (sinologia) [Autor]
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Korzyści współpracy uczelni wyższych z otoczeniem gospodarczym - próba typologii / Paweł Bryła, Tomasz Jurczyk, Tomasz Domański. by
  • Bryła, Paweł [Autor]
  • Jurczyk, Tomasz (sinologia) [Autor]
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: English
Availability:
No items available.
Bliskość między siecią handlową a klientem – wyzwania strategiczne / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów artykułów mleczarskich na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów mięsa i wędlin na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wiodących producentów soków i przetworów owocowo-warzywnych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Strategie wybranych dystrybutorów produktów żywnościowych na rynku polskim - studia przypadków / Tomasz Domański. by
  • Domański, Tomasz (marketing) [Autor]
Source: Marketing produktów żywnościowych /
Availability:
No items available.
Niepowodzenia gospodarcze w nowo zakładanych nowych firmach / Jarosław Ropęga. by
  • Ropęga, Jarosław [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Language: Polish Summary language: Polish, English
Availability:
No items available.
Czym właściwie jest marketing? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing - istota, rodzaje i ewolucja / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Współczesny rynek - podstawowe pojęcia i klasyfikacja / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Konsument współczesny / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Podmiot rynku / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Badania marketingowe / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Strategia marketingowa produktów i usług / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Ceny produktów i usług - istotny element strategii marketingowej / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Dystrybucja i logistyka marketingowa / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług handlowych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Promocja - proces komunikacji rynkowej / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Public relations - korzystne relacje firmy z otoczeniem / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Rynek pracy i marketing personalny / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług - eksplozja i rozwój / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług finansowych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing usług turystycznych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Rynek usług transportu towarowego i osobowego / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Kształtowanie się rynku usług konsultingowych i edukacyjnych / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketing w agrobiznesie / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Marketingowe problemy zarządzania firmą / Henryk Bronakowski. by
  • Bronakowski, Henryk, ( -2011) [Autor]
Source: Rynek i nowy marketing
Availability:
No items available.
Media i relacje 1:1 w przyszłości interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Prace badawczo-rozwojowe w zakresie marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing jako filozofia biznesu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Czy w marketingu potrzebna jest jakakolwiek wiedza? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Zadania marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Zarządzanie rynkami / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nowe spojrzenie na segmentację rynku / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Utrata klientów / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Czy potrafisz ocenić swoją reklamę? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Na czym polega dobra reklama? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wybór mediów : gdzie najlepiej się reklamować? / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Agencja reklamowa nie jest twoim partnerem / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nie pytaj, co twoja marka może zrobić dla ciebie / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Matematyka marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Strategie cenowe / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
System dystrybucji / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Władza / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Uczciwość, czyli nowa idea w marketingu / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Środowisko zewnętrzne firmy / Willem Burgers ; przekład Magdaleny Lany. by
  • Burgers, Willem [Autor]
  • Lany, Magdalena [Tłumaczenie]
Source: Marketing bez tajemnic
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Orientacja na klienta w erze interaktywnej / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Strategie i taktyki zorientowane na klienta / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Reklama interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketing bezpośredni XXI wieku / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Public relations w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Opracowywanie tekstów reklamowych dla mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Kioski interaktywne na rynku detalicznym / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Nowe narzędzia komunikacji marketingowej z wykorzystaniem dysków / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Komputeryzacja procesu sprzedaży / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Telefon interaktywny jako narzędzie promocji / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Telewizja interaktywna / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Reklama w Internecie / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Efektywność mediów interaktywnych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Wskaźniki oglądalności witryn WWW / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Badania zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Marketingowe bazy danych a interaktywne sieci informacyjne / Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski. by
  • Brady, Regina [Autor]
  • Forrest, Edward [Autor]
  • Mizerski, Richard [Autor]
Source: Marketing w Internecie
Language: Polish Original language: English
Availability:
No items available.
Pomiar mediów społecznościowych Web 1.0 a Web 2.0 / Bogdan Gregor, Tomasz Kubiak. by
  • Gregor, Bogdan, (1943- ) [Autor]
  • Kubiak, Tomasz [Autor]
Source: Marketing i Rynek
Availability:
No items available.
Logo Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój Flaga Rzeczypospolitej Polskiej Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny