Marketing na rynku instytucjonalnym : praca zbiorowa / pod red. Tomasza Gołębiowskiego ; [aut.] Ewa Baranowska-Prokop [et al.].
Publication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003.Description: 411, [1] s. : il. ; 21 cmISBN:- 8320814375
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-038179 | Available | 10004940 | ||
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-092217 | Available (Zamówienia tylko do Czytelni Głównej) | 10004963 | ||
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-038178 | Available | 10004956 | ||
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-021068 | Available | 10016503 | ||
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-021069 | Available | 10004960 | ||
Książka | Biblioteka KA Magazyn | M-045370 | Available | 10004959 |
Total holds: 0
Bibliogr. s. 402-[412].
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale także dla menedżerów i pracowników służb handlowo-merketingowych przedsiębiorstw oraz instytucji non-profit.